7 گرایش طراحی کاتالوگ برای استفاده

    کد خبر :780878

بسیاری از کاتالوگهای امروزی تغییراتی در جهت همسویی بیشتر با طراحی قرن 21 و بازاریابی الهام بخش داشته اند. این کاتالوگ ها به عنوان یک منبع عالی برای هدایت خریدهای آنلاین یا آفلاین بعداً از خط استفاده می شوند. حدود 70٪ از خریداران موافقت می کنند که چاپ کاتالوگ دیجیتال خریدهای آنلاین را تحریک می کند ، و ” طراحی کاتالوگ با کیفیت باعث افزایش تقریباً دو برابر مرور صفحات وب در سایت شرکت می شود “.

روند شماره 1: رنگهای جسور و پر جنب و جوش

بسیاری از مشتریان ما ترکیب رنگهای پر جنب و جوش و غیر متعارف را تجربه می کنند. این روند در تصاویر ، گرافیک و عکاسی قابل مشاهده است. حتی صفحات محصول – که عمدتا سفید هستند – بیشتر با پس زمینه رنگارنگ دیده می شوند.

روند شماره 2: هنوز زندگی مدرن

برای ایجاد نشاط در صفحات محصول ، بسیاری از مشتریان ما از آنچه من “زندگی مدرن مدرن” می نامم استفاده می کنند. چیدمان محصولات به روشی زیبا برای خلق عکسهایی انجام می شود که بسیار جالبتر از یک شبکه ساده از محصولات هستند.طبیعت لزوما لزوماً محصولات را در یک زمینه معتبر قرار نمی دهد ، اما دیدن محصولات مرتب شده به این ترتیب تجربه به یادماندنی ، لذت بخش و منحصر به فردی ایجاد می کند.

روند شماره 3: تخت “نو”

در چند سال گذشته طراحی مسطح و متریال بسیار هیجان انگیز بوده است. آنچه در کاتالوگ های اخیر توجه من را جلب کرد این است که مفهوم طراحی مسطح هنوز وجود دارد ، اما به طرق مختلف افزایش می یابد. همه چیز فقط کمی “عمق” بیشتری نسبت به کارت ویزیت دارد.زمینه های تک رنگ هنوز هم بسیار محبوب هستند ، اما اغلب دارای بافت بیشتری نسبت به قبل هستند. تجدید حیات در استفاده ظریف از شیب وجود دارد و طراحی مسطح با عناصر واقعیت ترکیب شده است. نظارت بر محصول در زمینه های مسطح – به ویژه با منظره چشم پرندگان – نتایج زیبایی دارد و به عنوان روشی برای جذاب کردن بیشتر صفحات محصول عمل می کند. سرانجام ، عکاسی که از اصول طراحی تخت الگوبرداری می کند ، جلوه ای تازه به بسیاری از کاتالوگ های مشتری ما می بخشد.

روند شماره 4: فیوزهای واقعیت همراه با تصویر

برای افزودن کمی ‘ادویه’ بیشتر به عکاسی خود ، نگاهی به این روند بیندازید. از بسیاری از عناصر گویا برای تزئین عکس ها یا صفحات محصول استفاده می شود. از تعامل بین محصولات ، قلم ها و عکاسی نیز برای ایجاد فضای جدید جالب استفاده می شود.به طور خلاصه ، به نظر می رسد امسال یک روش بازیگوشانه برای دیدن عکاسی ، فونت ها و تصویرگری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

روند شماره 5: چندکاره گرایی

چند سال گذشته عکاسی در سفر بسیار عظیم بوده است. این روند همچنان ادامه دارد ، اما با تمرکز بیشتر بر روی مردم ، فرهنگ و مکان های صمیمی یا جالب. همانطور که توسط Adobe توصیف شده است : ” ما خواهیم فهمید که چگونه هنرمندان و مارک ها از موزاییکی از تجربیات فرهنگی استقبال می کنند و به آگاهی جهانی تعمیق مصرف کنندگان می پردازند. “کوهها و سواحل معمولی با مکانهای جالب و منحصر به فرد دیگری جایگزین می شوند که فرهنگ محلی را به تصویر می کشند.

طراحی کاتالوگ

روند شماره 6: عکاسی معتبرتر

بسیاری از روندهای فوق در مورد ایجاد نشاط ، بازیگوشی و حتی کمی آرمانشهرانه یا سورئال طراحی هستند. با جستجوی کاتالوگ های اخیر ، سهم مناسبی از تصاویر را مشاهده کرده ام که همان کلمات کلیدی می توانند در آن اعمال شوند. اگر این عکسها به درستی انجام شود ، بسیار پر جنب و جوش و آرمانشهر به نظر می رسد شگفت انگیز به نظر می رسد ، اما من می خواهم روند دیگری را که دیده ام نیز به اشتراک بگذارم: افزایش محبوبیت و کیفیت عکاسی که “خاکی” و اصیل تر به نظر می رسد.با دیدن این عکس ها واقعی تر به نظر می رسند. پالت رنگی کم رنگ است و تمرکز کمتری روی محصول یا ژست مدل وجود دارد. هدف ثبت یک احساس ، لحظه یا تجربه طبیعی است.

روند شماره 7: احساس تقلید شده توسط دست

در حالی که احساسات دستی هر از چند گاهی ظاهر می شود ، 2021 واقعا به نظر می رسد سالی است که در آن اوج گرفته است. من می بینم که از قلم های بسیاری با ظاهری هنری تر یا دستی تر ، و همچنین تصاویر کوچک دستی که به کاتالوگ ها در مکان های مختلف اضافه شده اند ، استفاده می شود. به خصوص وقتی کاتالوگ دارای چندین بخش باشد ، آن بخش ها اغلب از طریق قلم های پررنگ و با سبک هنری اعلام می شوند. مهم این است که زیاده روی نکنید – فقط یک لمس کوچک اینجا و آنجا.به نظر می رسد ظاهر دستی با عناصر طراحی بازیگوش تری که اکنون محبوب شده اند ، متناسب است. شاید چند سال گذشته طراحی متریال و مسطح نیاز به چیزی “دنج” را از خواب بیدار کرده باشد.

طراحی کاتالوگ

چیزی که امسال برای من برجسته بود را جمع می کند. این گرایش ها به هیچ وجه تمام طرح های عالی را که در بسیاری از کاتالوگ هایی که مشاهده کرده ام دیده اند ، پوشش نمی دهند ، بنابراین می خواهم تأکید کنم که روندها همین روندها هستند. همیشه به آزمایش ادامه دهید .

منبع: چاپ دیجیتال

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید