اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

    کد خبر :480541
پلیس راه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری خبر داد.

علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری از محورهای “کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه” و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور “کرج- چالوس” تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۲ بهمن ماه از “کرج” به سمت “مرزن آباد” ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از “مرزن آباد” به سمت “کرج” به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

به گزارش ایسنا،رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید