نامه ۲۰۰ نماینده مجلس به رهبر معظم انقلاب درباره برجام

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۱۶
    کد خبر :277997

بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که تحت هیچ شرایطی به دشمنان اجازه نخواهند داد که از نجابت ملت ایران سوء‌استفاده کنند.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن آمریکا را صریحاً اعلام و تأکید کردند: تحت هیچ شرایطی به دشمنان اجازه نخواهند داد که از نجابت ملت ایران سوء‌استفاده کنند تا خواسته‌­های نامشروع به کشور تحمیل شود.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دامت برکاته

سلام علیکم

پذیرش برجام توسط ملت بزرگ ایران اهداف مهمی را دنبال می­‌کرد که رفع تحریم‌­ها و گشایش در اقتصاد کشور جزو مهم‌ترین آن­هاست. متأسفانه، علی‌­رغم پایبندی اکید جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام، طرف مقابل و به خصوص دولت پیمان‌شکن ایالات متحده آمریکا از ابتدای انعقاد این معاهده مهم، همه تلاش خود را برای محروم کردن ملت ایران از دستاوردهای برجام به­ کار بسته و اخیراً آقای ترامپ بحث خروج آمریکا از برجام را مطرح کرده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندان و سربازان حضرت عالی با گرایش‌های مختلف سیاسی، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن آمریکا صریحاً اعلام می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوء‌استفاده کرده و خواسته‌­های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کنند. برجام، نتیجه تلاش‌های پیگیر دولت محترم و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است و اگر قرار باشد ملت ما از دستاوردها و منافع آن محروم بماند، قطعاً مجلس شورای اسلامی، دولت محترم را مکلف خواهد کرد با اقدام متقابل و سخت، دشمن را از عهدشکنی پشیمان سازد.

در پایان، ضمن تأکید مجدد بر وحدت و همدلی همه قوای کشور، از رئیس‌جمهور محترم، وزیر محترم امور خارجه و مذاکره‌کنندگان عزیز کشورمان که در روزهای اخیر، مواضع ملت ایران در نفی هرگونه مذاکره مجدد بر روی برجام را به صورت شفاف و قاطعانه اعلام داشته‌اند، تشکر می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید