سخنگوی نیروهای مسلح یمن: حملات موشکی ادامه می‌یابد

    کد خبر :255945

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: حملات موشکی تا زمانی که ائتلاف ضد یمن به جنایات خود ضد ملت یمن ادامه می دهد، تداوم می یابد.

به گزارش بازتاب به نقل از المنار، شرف غالب لقمان سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: حملات موشکی ادامه می یابد و مطابق طرح های برنامه ریزی شده اداره می شود و در راستای اصل غافلگیری است.

وی افزود: حملات موشکی تا زمانی که ائتلاف ضد یمن به جنایات خود ضد ملت یمن ادامه می دهد تداوم می یابد. عملیات نظامی متنوع موفق به فرسوده کردن دشمن شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اقدامات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به عنوان عاملی برای فرار قریب الوقوع نیروهای دشمن یاد کرد.

لقمان تاکید کرد: گزینه های نظامی زیادی در راه است که کارشناسان نظامی آمریکایی و اسرائیلی از تحلیل آن برای مزدوران سعودی و اماراتی شان عاجز خواهند ماند. مرحله آتی حملات به تعدیل موازنه قدرت هوایی به نفع نیروهای زمینی منجر خواهد شد و به آنها اجازه تحرک و آزادی عمل برای تحقق ماموریت ها با حداقل خسارت را خواهد داد.

وی به تلفات سنگین نیروهای دشمن اشاره کرد و افزود: حجم تلفات نیروهای دشمن بسیار زیاد است اما دشمن آنرا کتمان می کند تا مردم( کشورهای عضو ائتلاف) متوجه نشوند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ملت این کشور خواست که ضمن وحدت صفوف و پایداری بیشتر به اراجیف رسانه ای دشمن توجه نکنند.

لقمان گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن ابتکار عمل را در اختیار دارند.

وی به موفقیت های میدانی که از طریق الاعلام الحربی اعلام می شود اشاره و آنرا برملا کننده دروغ های دشمن دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید