فورد موستانگ GTD با چهره عضلانی رونمایی شد

    کد خبر :1016001
موستانگ GTD

موستانگ فورد یکی از خودروهای محبوبی بوده که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد، خودرویی که برند امریکایی همیشه مدل‌های خاص و پرتوانی از آن را معرفی کرد.

بازتاب- فورد نسخه محدود جدیدی از موستانگ را رونمایی کرده که موستانگ GTD نام دارد و به موازات خودروی مسابقه‌ای موستانگ GT3 طراحی شده است، این خودروی جدید اساساً یک خودروی مسابقه‌ای خیابانی تلقی می‌شود.

فورد موستانگ GTD با بیش از 800 اسب بخار قدرت و گیربکس 8 سرعته دوکلاچه و میل محرک فیبر کربنی، به علاوه چرخ‌های منیزیمی و اگزوز تیتانیومی و غیره یک مدل پرتوان است. فورد درباره این مدل می‌گوید:

فورد موستانگ GTD 2025 کاملاً جدید معرفی شد، یک تور فنی با الهام از موستانگ GT3 که قرار است سال آینده در لمانز مسابقه دهد. در میراث خود غیرقابل عذرخواهی، در عملکردش باورنکردنی، بدنه عریض عمدتاً فیبر کربنی و بال عقب جلویی همه چیز را در یک نگاه می‌گوید.

 

 موستانگ GTD

 

جیم فارلی، رئیس و مدیر عامل فورد، گفت:

موستانگ GTD هر تصور قبلی از یک ابرخودرو را از بین می‌برد. این یک رویکرد جدید برای ما است. ما یک ماشین جاده برای پیست مهندسی نکردیم، ما یک ماشین مسابقه برای جاده ایجاد کردیم. موستانگ GTD تکنولوژی مسابقه را از خودروی مسابقه‌ای موستانگ GT3 گرفته، آن را در بدنه موستانگ فیبر کربنی می‌پیچد و برای خیابان آماده می‌سازد.

 

موستانگ GTD

هر بخش دقیق موستانگ GTD به طور هدفمند طراحی شد. خودرویی تمام عیار برای پیست مسابقه و جاده‌های شهری. فورد همانطور که گفته شد تعداد محدودی از این سوپراسپرت را به تولید خواهد رساند و هر دستگاه 300 هزار دلار قیمت دارد. بنابراین می‌توان آن را کیس جدیدی برای کلکسیونرها تلقی کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید