تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند

    کد خبر :1006954
مرسدس اس کلاس

به تازگی تیونر آلمانی SMN Motors، اس کلاس مرسدس را تیونینگ کرده و با نام SMN600 از آن رونمایی به عمل آورد.

بازتاب-این تیونر تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده و موجب شد تا اس کلاس تیونینگ شده هیجان انگیز و پرتوان‌تر نسبت به نسخه استاندارد شود. سدان اس کلاس مرسدس در نسخه استاندارد مدلی جذاب بوده و حال به لطف SMN Motors ، جذاب‌تر هم شده است.   تیونر آلمانی این محصول جدید را به قلب تپنده 600 اسب بخاری مجهز کرده و گشتاور آن هم به  820 نیوتن متر می‌رسد. در حقیقت مدل تیونینگ شده همان S580 4Matic است با چهره اسپرت و ترسناک.

 خودرو اصلی دارای یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو بوده که 496 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، حال  SMN Motors با ارتقا انجام گرفته، 96 اسب بخار قدرت بیشتری به این مدل افزوده است.  اگرچه جزئیات دقیق این ارتقا توسط شرکت تیونر اعلام نشد. در کنار پیشرانه باید به سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ با کنترل فلپ اشاره کرد که چهره تهاجمی این خودرو را دوچندان کرده است.

همچنین این سدان دارای کیت بدنه فیبر کربنی بوده که شامل اسپلیتر جلو، قسمت‌های ورودی هوا، رکاب‌های جانبی، درپوش آینه‌ها، اسپویلر درب صندوق عقب و دیفیوزر عقب می‌شود. این خودرو دارای رینگ‌های 22 اینچی است که شرکت از متریال آلومینیومی در ساخت آن استفاده کرد و طراحی چند پره داد. کالیپرهای ترمز به رنگ رویال منت درآمد، دقیقا همان رنگ کابین خودرو.

مرسدس اس کلاس

گذشته از مشخصات فنی فوق العاده در این مدل، باید به کابین مجلل و چشم نواز هم اشاره کنیم. SMN Motors با استفاده ترکیبی از چرم Nappa و Alcantara در S-Class، متریال داخلی را جذاب‌تر از نسخه استاندارد کرده، متریالی که در بخش صندلی‌ها، پنل دربها، داشبورد، کنسول مرکزی، فرمان، ستون‌ها و سقف دیده می‌شود. در بحث رنگ‌بندی با انتخاب مشتری بوده که کدام گزینه رنگی را برای کابین داخل می‌پسندد. سقف دارای نور LED بوده تا شبیه به آسمان پرستاره شب شود.

SMN Motors می‌تواند یک SMN600 را یا به صورت صفر کیلومتر از مرسدس تحویل گرفته و آن را ارتقا می‌بخشد، یا اینکه مشتریان می‌توانند خودرو دست دوم خود را تحویل داده و یک SMN600 هیولا تحویل گیرند. بنابراین انتخاب با مشتریان است که کدام یک را برمی‌گزینند. البته باید بیان کنیم که هزینه مدل صفر قطعا بیشتر از یک مدل دست دوم است. خودروهای مرسدس بنز به ویژه سری اس کلاس برای تیونینگ یک هیولا تمام عیار هستند که در کنار طراحی خوفناک و جذاب، از نظر فنی نیز حرف بسیاری برای گفتن دارند.

اگر می‌خواهید یک کلاس S قدرتمندتر داشته باشید، مرسدس در حال حاضر AMG S63 E Performance پلاگین هیبریدی را ارائه می‌دهد و این قدرتمندترین کلاس S است که تا کنون از کارخانه بیرون آمد. خودرو ترکیبی از یک پیشرانه توربو دوقلوی 4.0 لیتری V8 و یک موتور الکتریکی در محور عقب بوده که در مجموع 791 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این سدان در حدود 3.2 ثانیه طول می‌کشد به 100 کیلومتربرساعت برسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید