یوتیوب با قطعی چند ساعته موجب نگرانی کاربران شد

    کد خبر :1003849

به جرات باید یوتیوب را شبکه آنلاین بارگذاری ویدئو دانست که طی چند دهه فعالیت توانست به میلیاردها مخاطب دست پیدا کند.

بازتاب- یوتیوب در روز 22 ژوئن 2023 با یک اختلال در سرویس مواجه شد که بر تعداد قابل توجهی از کاربران در سراسر جهان تأثیر گذاشت. این قطعی تقریباً از ساعت  8 شب به وقت اروپا و امریکا شروع شد و تقریباً یک ساعت ادامه یافت و منجر به در دسترس نبودن موقت پخش ویدیو، پخش زنده و سایر خدمات ارائه شده توسط YouTube شده است.

به گفته Downdetector، وب‌سایتی که وقفه‌های سرویس آنلاین را رصد می‌کند، بیش از 13000 قطعی توسط افرادی گزارش شده که در این مدت با YouTube مشکل داشتند. تاثیر قطع برق در مناطق مختلف از جمله ایالات متحده، کانادا، اروپا و آسیا احساس شد.

اگرچه یوتیوب از ارائه بیانیه رسمی در مورد علت اختلال خودداری کرده، نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که احتمالاً به دلیل مشکلات فنی بوده است. این شرکت به کاربران خود اطمینان داده که تحقیقات برای شناسایی علت اصلی و اجرای اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث مشابه در آینده در حال انجام است.

از روز جمعه، 23 ژوئن 2023، اکثر خدمات YouTube برای کاربران بازیابی شده است. با این حال، توجه به این نکته مهم بوده که بخش کوچکی از کاربران ممکن است همچنان با مشکلات باقی مانده مواجه شوند. برای کسانی که در دسترسی به YouTube با مشکل مواجه می‌شوند، تلاش برای راه‌اندازی مجدد دستگاه‌هایشان یا پاک کردن حافظه پنهان مرورگرشان ممکن است برای حل این مشکل مفید باشد.

یوتیوب

باید منتظر ماند تا یوتیوب مشکلات فنی را کامل حل کرده تا هیچ یک از کاربران مشکلی را شاهد نباشند. باید بیان داشت که یوتیوب یک سایت ویدئویی آنلاین بزرگ بوده و توسط شرکت گوگل اداره می شود. کاربران می توانند ویدئوهای خود را در این سایت بارگذاری کنند تا بقیه ی کاربران یوتیوب بتوانند آنها را تماشا کنند.

کاربران می توانند ویدئوهای موسیقی، ویدئوهای آموزشی، فیلم ها، کلیپ های خنده دار و ویدئوهای اخباری را در یوتیوب ببینند. همچنین برخی کاربران نیز به صورت حرفه ای با منابع درآمد مختلف، ویدئوهای یوتیوبی می سازند.

در کل یوتیوب یک منبع غنی از انواع ویدئوهای جذاب با محتواهای متنوع مانند تفریحی، خبری و آموزشی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید