رحمت نوروزی نماینده جدید مردم علی آباد کتول شد 

  • سیاسی
  • شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵
    کد خبر :689494

در حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول از مجموع ۱۰۰ هزار و ۹۰۲ واجد شرایط ۶۳ هزار و ۶۳۱ نفر معادل ۶۳.۰۶ درصد در انتخابات شرکت کردند که از میان این آرا رحمت الله نوروزی با ۳۶ هزار رای به عنوان نفر اول برگزیده و به عنوان نماینده جدید این شهرستان به مجلس یازدهم رفت.

فرماندار علی‌آبادکتول با اشاره به مشارکت حدود ۶۳ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: رحمت‌الله نوروزی به عنوان منتخب اول این حوزه انتخابیه به مجلس یازدهم راه یافت.

حسین هدایتی کتولی صبح امروز با اشاره به پایان شمارش آرا در این حوزه انتخابیه اظهارداشت: رحمت‌الله نوروزی با کسب 35 هزار و 907 رای از 63 هزار و 553 آرای ماخوذه، به عنوان نماینده حوزه انتخابیه علی آبادکتول در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی افزود: برهمین اساس از مجموع 63 هزار و 553 رای، رسول مظفری 10 هزار و 117 رأی، علیرضا اسفندیاری 5 هزار و 105 رأی را کسب کردند.

 

 

رحمت الله نوروزی کیست؟

نوروزی در شهریور سال 1353 در روستای “رحمت آباد” از توابع “علی آباد کتول” در استان گلستان به دنیا آمد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تاریخ ایران باستان از دانشگاه آزاد تهران است.

از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست آموزش و پرورش علی آبادکتول، معاونت پژوهشی و برنامه ریزی و منابع انسانی سازمان آموزش و پرورش استان گلستان و … اشاره کرد.

 

 

اسفند ماه سال 1390 بود که نوروزی با شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و کسب 38520 رای، از حوزه انتخابیه “علی‌آباد” واقع در استان “گلستان”، یک کرسی از 290 کرسی مجلس را از آن خود کرد و پس از آن به عضویت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درآمد.

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباد کتول به مدت 3 سال -معاون برنامه‌ریزی پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش -مدیریت کل اداره کار و امور اجتماعی به مدت 2 سال -دبیر واحدهای صنعتی استان گلستان -دبیر کارگروه اشتغال استان گلستان -دبیر کمیته توانمندسازی واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی استان گلستان از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی نوروزی است.

نوروزی از جمله مدیران و نمایندگان بی حاشیه بود که در منطقه استحفاظی خود به سلامت و ساده زیستی شهره است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید