میتسوبیشی از نسخه چهل سالگی اوتلندر رونمایی کرد

شرکت ژاپنی میتسوبیشی چهل سال است که در ایالات متحده به فروش خودرو میپردازد. حال به تازگی تصمیم گرفت نسخه چهل سالگی اوتلندر را معرفی کند، نسخهای که به همین مناسب رونمایی شد.
بازتاب-به جرات باید اوتلندر را محصول محبوب میتسوبیشی دانست. نسخه چهل سالگی دارای تریم رنگی مشکی بوده و در کابین داخلی از رنگ قهوهای و مشکی بهره گرفته شد. البته این ترکیب رنگی در تریم SEL Premium Package میتسوبیشی اوتلندر قابل دریافت است. صندلیها از جنس چرم نیمه آنیلین هستند و از ویژگیهای آن باید به سانروف پانوراما، نمایشگر ۱۰.۸ اینچی، سیستم صوتی بوز و نورپردازی در کنسول مرکزی اشاره کرد.
میتسوبیشی هر مدل را با رنگ مشکی و برنزی به فروش میرساند. تمامی مدلهای نسخه چهل سالگی دارای سیستم چهارچرخ محرک هستند و مشتریان این قابلیت را دارند تا نسخه هیبریدی هم تهیه کنند. برای مدل ۲۰۲۲ میتسوبیشی تصمیم گرفت طراحی جدیدی به اوتلندر ببخشد. طراحی بیرونی هیجان انگیز در کنار کابین داخلی مملو از فناوری، ویژگیهایی هستند که در اوتلندر ۲۰۲۲ میتوان شاهد بود. نسخه احتراقی پیشرانه ۲.۵ لیتری چهارسیلندر ۱۸۱ اسب بخاری داشته و یک مدل ۲.۴ لیتری چهار سیلندر هیبریدی ۲۴۸ اسب بخاری هم وجود دارد.
میتسوبیشی فروش خودروهای خود را در ایالات متحده از سال ۱۹۸۱ آغاز کرد. با این حال، قبل از آن، آنها را از طریق شرکت کرایسلر به عنوان مدلهای جدید دوج و پلیموث به فروش میرساند. این خودروساز دفتر مرکزی خود را در Fountain، کالیفرنیا تأسیس کرد و وسایل نقلیه را تنها از طریق ۷۰ نمایندگی اولیه فروخت. این خودروساز در نهایت به Cypress، کالیفرنیا، نقل مکان کرد. این خودروساز قبل از حرکت در سراسر کشور، نزدیک به ۵.۵ میلیون خودرو را از طریق تقریباً ۳۳۰ نمایندگی فروخته بود.
نسخه چهل سالگی در تریم پایه ۴۱ هزار دلار بوده و مدل هیبریدی ۵۱ هزار دلاریست.