لامبورگینی آداب معاشرت با زنان را یاد می‌گیرد

    کد خبر :123622

لامبورگینی قرار است 4 دسامبر (13 آذر) شاسی‌بلند اوروس (Urus) را رونمایی کند. اوروس برای لامبورگینی بیشتر از یک مدل جدید است و آمدنش کارخانه ایتالیایی را متحول کرده است.

در ۵۴ سال گذشته هدف لامبورگینی جلب مشتریان مرد ثروتمندی بود که می‌خواستند برای خودنمایی یا هیجان اسباب‌بازی گرانی بخرند. اما لامبورگینی حالا می‌خواهد با اوروس خریداران متفاوتی را جلب کند و فروش خود را دو برابر کند. برای این کار این شرکت نمایندگی‌های خود را تغییر می‌دهد تا برای مشتریان جدید آماده شود.

از جمله این تغییرات، آموزش فروشندگان است که یاد بگیرند چطور با زنان و خانواده‌ها ارتباط برقرار کنند و چطور به خریدارانی ماشین بفروشند که می‌خواهند به طور روزمره از خودروی خود استفاده کنند. از دیگر تغییرات افزایش فضای نمایشگاه، اضافه شدن امکاناتی نظیر فضای گپ زدن و قهوه نوشیدن و تاکید بیشتر بر بخش فروش پوشاک لامبورگینی است.

لامبورگینی سال گذشته میلادی بیش از ۳۵۰۰ دستگاه ماشین فروخت. آمریکا با هزار دستگاه بزرگترین بازار این شرکت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید