سامسونگ اسپیکر خاص موزیک فریم را عرضه کرد

    کد خبر :1065063
سامسونگ اسپیکر خاص موزیک فریم را عرضه کرد

غول فناوری کره‌ای سامسونگ موزیک فریم اسپیکر بی سیم HW-LS60D را عرضه کرد. محصول صوتی جدید سامسونگ یک سیستم 6 بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos، Spotify و Tidal از جمله ویژگی‌های دیگر است.

بازتاب-این محصول برای اولین بار در رویداد World of Samsung 2024 به نمایش درآمد و ظاهری مانند قاب عکس دارد. این بلندگو قادر است محتوای صوتی را به صورت بی سیم از دستگاه‌های ورودی مختلف از جمله تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، پخش کننده‌های صوتی دیجیتال، رایانه‌ها و کنسول‌های بازی پخش کند.

موزیک فریم جدید سامسونگ دارای طراحی است که به زیبایی اتاق می‌افزاید. به راحتی می‌توان آن را روی دیوار نصب کرد یا روی میز قرار داد. قاب و عکس‌های مات‌شده 8 در 8 اینچی آن توسط کاربر قابل تعویض است. موزیک فریم دارای عملکرد صدای تطبیقی بوده که به آن امکان می‌دهد گفت و گوهای واضح‌تری را در تمام سطوح صدا هنگام اتصال به تلویزیون ارائه دهد.

سامسونگ اسپیکر خاص موزیک فریم را عرضه کرد

این می‌تواند به عنوان بلندگوی خارجی اصلی برای تلویزیون یا به عنوان یک بلندگوی اضافی در صورت ترکیب با بلندگوها و نوارهای صوتی موجود تلویزیون سامسونگ عمل کند. این محصول همچنین بهینه‌سازی اتاق خودکار را برای تجربه گوش دادن همه‌جانبه ارائه می‌دهد. سامسونگ HW-LS60D دارای اتصالات Spotify و Tidal Hi-Fi برای پخش محتوای صوتی است.

از Hi-Res و رمزگشایی MP3 به FLAC AV پشتیبانی می‌کند. همچنین از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی دارد و به خوبی با گوشی‌های سامسونگ برای پخش بدون درز و سریع صدا ادغام شده است. این اسپیکر همچنین می‌تواند از طریق کابل نوری Toslink به سیستم‌های سینمای خانگی متصل شود. دستیارهای هوشمند مانند Alexa، Airplay و Chromecast نیز در بلندگوی بی‌سیم Music Frame وجود دارند.

اسپیکر بی سیم سامسونگ موزیک فریم HW-LS60D  دارای قیمت خرده فروشی 399 دلار است. می‌توان آن را مستقیماً از پلتفرم‌های خرده فروشی مانند آمازون و BestBuy خریداری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید