یوتیوب قابلیت پخش 4K را به نسخه اندروید افزود

    کد خبر :787225

یک تغییر جالب در برنامه YouTube Android اکنون به برخی از کاربران اجازه می‌دهد تا در دستگاه‌های دارای نمایشگر با رزولوشن پایین فیلم‌ها را با وضوح 4K در 60FPS با HDR پخش کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این ویژگی جدید یک به روزرسانی سمت سرور است زیرا ما از نسخه 15.05.35 برنامه YouTube استفاده می‌کنیم و نه آخرین نسخه 15.06.35 که در 13 فوریه منتشر شد. سال گذشته برنامه  iOS پلتفرم YouTube چنین ویژگی را به دست آورده و افراد می‌توانند وضوح بالایی را شاهد باشند.

در تست شخصی ما با پخش Galaxy S10e در 2160p به خوبی کار کرد هرچند که وقتی ما به Galaxy Tab S5e تغییر وضعیت می‌دادیم با فریم‌های نامناسب بسیار بدتر بود و در نتیجه نمایش اسلایدی بیشتری نسبت به پخش فیلم داشت.

باید دید کدام دستگاه‌ها این ویژگی جدید را به دست می‌آورند اگرچه این یک مورد خوشایند است. حتی در صفحه نمایش‌های کوچک تلفن‌های هوشمند FHD +، فیلم‌های 2160p به دلیل میزان بیت بالاتر، واضح‌تر و با فشرده سازی کمتر به نظر می‌رسند.

اگر تلفن هوشمند یا تبلت شما امکان پخش فیلم‌های 4K در YouTube را در اختیار شما قرار می‌دهد، از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است این برنامه را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنید.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید