گوشی P50 Pro هوآوی بهترین صفحه نمایش را بین اسمارتفون ها دارد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۱
    کد خبر :835394

شرکت هوآوی پیشتر سری پرچمداران P50 را در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کرد. حال به تازگی وب سایت دکسومارک بررسی روی مدل پرو داشته و مشخص شد که این گوشی بهترین نمایشگر را داراست.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–هواوی P50 Pro که به عنوان جدیدترین پرچمدار شرکت هواوی محسوب می‌شود اخیرا توانست با کسب بالاترین امتیاز از موسسه DxOMark لقب بهترین گوشی دنیا برای عکاسی را از آن خود کند. علاوه بر این، پرچمدار جدید هواوی بازهم به رکوردشکنی‌های خود ادامه داد و به تازگی توانست با کسب بالاترین امتیاز صفحه نمایش موسسه DxOMark لقب بهترین صفحه نمایش موبایل در جهان را به خود اختصاص دهد.

گوشی هواوی P50 Pro از لحاظ فنی یک گوشی هوشمند پرقدرت محسوب می‌شود و شرکت هواوی نیز برای آن یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با وضوح تصویر ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، نرخ پایش لمس نمایشگر ۳۰۰ هرتز و حاشیه‌های بسیار نازک را در نظر گرفته است که چنین ویژگی‌هایی آن را در میان رقبا در سطح بسیار بالایی قرار می‌دهد.

موسسه فرانسوی DxOMark که در امتیازدهی به گوشی‌های هوشمند یک موسسه معروف شناخته می‌شود به تازگی صفحه نمایش گوشی پرچمدار جدید هواوی را مورد بررسی قرار داده و نتایج بررسی‌های خود را منتشر کرده است. طبق نتایج منتشر شده، گوشی هواوی P50 Pro توانست تمام رکوردهای قبلی این موسسه را در بخش صفحه نمایش بشکند. این گوشی بالاتر از هر گوشی هوشمند دیگری توانست امتیاز ۹۳ را کسب کند و با شایستگی کامل عنوان بهترین صفحه نمایش موبایل در جهان را به خود اختصاص دهد.

همچنین گوشی هواوی P50 Pro با کسب امتیاز ۹۳ از موسسه DxOMark نسبت به گوشی‌های هوشمند دیگری چون گلکسی اس ۲۱ اولترا که امتیاز ۹۱ را از این موسسه دریافت کرده بود در جایگاه بسیار بالاتری قرار بگیرد. این پرچمدار جدید هواوی در حالی لقب بهترین صفحه نمایش موبایل در جهان را از آن خود کرده که از پرچمدار سری گلکسی نیز قیمت کمتری دارد. از این رو کاربران با پرداخت هزینه کمتر می‌توانند از بهترین صفحه نمایش و دوربین دنیا برخوردار شوند.

طبق اعلام کارشناسان موسسه DxOMark، شدت روشنایی نمایشگر گوشی هواوی پی ۵۰ پرو برای تماشای ویدیوهای HDR10 در سطح بسیار بالایی قرار دارد. همچنین متخصصان این موسسه خوانایی صفحه نمایش گوشی هواوی پی ۵۰ پرو در زیر نور آفتاب و نور کم را بسیار راضی کننده دانستند.

صفحه نمایش این پرچمدار هواوی از لحاظ سرعت پایش لمس نیز توانست امتیاز بالای ۸۲ را کسب کند که حاکی از آن است عملکرد این گوشی در زمان اجرای اپلیکیشن‌هایی که به سرعت بالا نیاز دارند مانند بازی‌ها در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. کارشناسان موسسه DxOMark اعلام کردند نور زمینه نمایشگر گوشی این پرچمدار هواوی کاملا بدون لرزش است و باعث خستگی چشم‌های کاربران نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید