گوشی سونی اکسپریا وان مارک 5 گیمینگ ادیشن معرفی شد

    کد خبر :939847
اکسپریا وان مارک 5 گیمینگ ادیشن

شرکت سونی به تازگی در ژاپن طی رویدادی از گوشی پرچمدار اکسپریا وان مارک 5 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد. مدلی که با لوازم جانبی ویژه گیمرهای موبایل همراه بوده و مشخصات کلیدی سطح بالایی دارد.

بازتاب-‌همانطور که از نام آن پیداست، Gaming Edition یک نسخه ویژه گیمرها از گوشی Xperia 1 IV محسوب می‌شود. لوازم جانبی به نام Xperia Stream هم برای این تلفن هوشمند تدارک دیده شد. این یک ایستگاه اتصال با فن داخلی است که سونی می‌گوید به طور موثر گرما را از کل سطح تلفن حذف می‌کند. با استفاده از نرم‌افزار مناسب می‌توانید آمار دقیقی از خنک کنندگی این مدل جمع آوری کرده و همچنین سرعت فن را به صورت دستی کنترل کنید.

گوشی سونی اکسپریا وان مارک 5 گیمینگ ادیشن معرفی شد

اکسپریا وان مارک 5 گیمینگ ادیشن دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. سونی همچنین یک نسخه معمولی از Xperia 1 IV را با همین میزان حافظه معرفی کرد که آن را به قیمت 1230 دلار به فروش می‌رسد و مدل گیمینگ قیمت بیشتری دارد.

برای یادآوری، سونی Xperia 1 IV به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با وضوح 4K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است. همچنین از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 قدرت گرفته و با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی Zeiss با فناوری OIS و باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارای فناوری شارژ سریع 30 واتی همراه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید