گوشی اقتصادی سامسونگ Galaxy M14 5G بزودی معرفی خواهد شد

    کد خبر :959789

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های اقتصادی خود را در قالب سری گلکسی A، M و F راهی بازار می‌کند. البته عمده مدل‌های این سری نسخه ریبرند شده هم هستند و در بازارهای بزرگی چون هندوستان به فروش می‌رسند.

بازتاب-به تازگی مشخص شد که دو گوشی اقتصادی سامسونگ Galaxy M14 5G و Galaxy F14 5G بزودی معرفی خواهند شد. مدل‌هایی که در کنار قیمتی مناسب، با پشتیبانی شبکه 5جی دردسترس کاربران قرار می‌گیرند. ماه گذشته، گوشی هوشمند مقرون به صرفه Galaxy M14 5G سامسونگ در پایگاه گیگ بنچ رویت شده بود و برخی از مشخصات کلیدی آن مانند پردازنده، رم و سیستم عامل آن فاش شد. اکنون، این گوشی هوشمند در وب سایت صدور گواهینامه استانداردهای هند مشاهده شده که نشان می دهد به زودی در هندوستان معرفی و عرضه می‌شود.

این دستگاه در پایگاه BIS با شماره مدل SM-M146B/DS لیست شد. همراه با این مدل گوشی Galaxy F14 5G احتمالی نیز با شماره مدل SM-E146B/DS در پایگاه BIS پدیدار شد. این لیست هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی گوشی فاش نکرده، بنابراین باید به شایعاتی پرداخت که تاکنون درباره این دو مدل منتشر شده است.

سامسونگ Galaxy M14 5G

با توجه به لیست Geekbench گلکسی M14 5G، این گوشی دارای پردازنده اگزینوس  s5e8535 است که می‌تواند همان پردازنده Exynos 1330 معرفی نشده باشد. امتیاز Geekbench نشان می‌دهد که چیپست با توجه به اینکه در یک دستگاه ارزان قیمت گنجانده شده، کاملاً توانمند است. دارای دو هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 2.00 گیگاهرتز. دستگاه با 4 گیگابایت رم همراه بوده، اما این شرکت ممکن است گزینه‌های دیگری برای حافظه رم و ذخیره‌سازی نیز ارائه دهد. طبق لیست Geekbench، گلکسی M14 5G با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 از قبل نصب شده به فروش می‌رسد.

در مورد سامسونگ  Galaxy F14 5G، پیش بینی می‌شود که این مدل بهبود یافته سامسونگ  Galaxy F13 باشد که در ژوئن سال جاری راهی بازار هند شد. گلکسی F13 دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش Full HD+، سیستم دوربین 50 مگاپیکسلی، چیپست اگزینوس 850 و 4 گیگابایت رم است. بنابراین، می‌توانیم بهبودی را نسبت به گلکسی F14 5G پیش‌بینی کنیم.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت کره‌ای هر دو گزینه اقتصادی را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. سامسونگ در تلاش است تا سبد محصول خود را با محصولات خوش قیمت همراه سازد. پیش بینی شده در آینده نزدیک مدل‌های اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم، بنابراین تنها باید به انتظار ادامه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید