کیا استینگر Tribute Edition معرفی شد

    کد خبر :962027
استینگر Tribute Edition

شرکت کیا با معرفی استینگر به عنوان سدان اسپرت و سایز متوسط توانست خط داستانی خودروساز کره‌ای را بازنویسی کند و فلسفه جدیدی به آن ببخشد. اما گویی استقبال از این مدل چندان بالا نبود و با معرفی از سال 2018 این شرکت به دنبال توقف تولید است.

بازتاب-کیا با اسیتنگر از سال 2018 نشان داد که می‌خواهد محصولی ارائه دهد که در کنار طراحی اسپرت، داینامیک بالایی داشته و یک رانندگی لذت بخش را به مخاطب ارائه می‌دهد. این شرکت تصمیم دارد از سال 2023 توقف تولید استینگر را عملی سازد و در نهایت آخرین نسخه ویژه با نام استینگر  Tribute Edition معرفی شد.

استینگر Tribute Edition

مدل 2023 که پایان حماسی استینگر خوش استایل کیا محسوب می‌شود. مدل استینگر مورد اشاره براساس تریم GT2 دارای حاشیه‌های جانبی مشکی بوده و از رینگ، آینه بغل و دیفیوزر مشکی برنگ برخوردار است. البته مشتریان می‌توانند از میان دو رنگ سبز Ascot یا خاکستری مات یک گزینه را برگزینند. ناگفته نماند کالیپرهای ترمز هم به رنگ مشکی بوده و افراد می‌توانند یک خودرو با تریم دو رنگ انتخاب کنند.

کیا استینگر Tribute Edition آخرین حضور سدان اسپرت کره‌ای در خیابان

رینگ‌ها 19 اینچی بوده و طراحی 10 پر داشته و با رنگ بندی جذاب خود ظاهر استینگر    Tribute Edition را جذاب ساخته است. نمای داخلی با رنگ قهوه‌ای و المان فیبرکربنی همراه شده تا با نمای بیرونی رنگ بندی جذاب و همگامی را شاهد باشیم. در بخش فنی باید به پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ دوقلو اشاره کنیم که قدرت 368 اسب بخاری ارائه می‌دهد و استینگر را به موشک زمین به زمین تبدیل می‌سازد.

استینگر Tribute Edition

این پیشرانه در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد تا مشتریان تجربه رانندگی لذت بخش و هیجان انگیزی را داشته باشند. به گفته کیا تنها 1000 دستگاه استینگر Tribute Edition به تولید خواهد رسید و از این میان 400 دستگاه برای بازار ایالات متحده است.

برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت کیا مراجعه کنید و تحویل از سال 2023 آغاز خواهد شد. اطلاعاتی درباره قیمت ارائه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید