چطور اندروید نوگت را دانلود کنیم؟

    کد خبر :36264

 

اندروید 0/ 7 نوگت به بازار آمده و در حال حاضر برای بسیاری از دستگاه‌ها معرفی شده است و این یعنی می‌توانید این نسخه را بدون انجام برخی مراحل پیچیده همین حالا دانلود کنید.

اگر دستگاه شما هنوز اندروید 7 را دریافت نکرده است، بهتر است سری به آخرین اطلاعات درباره تاریخ عرضه این آپدیت برای گوشی‌های مختلف بزنید تا از تاریخ احتمالی دریافت آن باخبر شوید.

به گزارش بازتاب به نقل از آی تی رسان، در کل هرچه دستگاه‌تان جدیدتر باشد، این به‌روزرسانی را نیز زودتر دریافت خواهید کرد.

اقدامات ضروری قبل از دانلود اندروید نوگت:

قبل از هرچیز بهتر است یک بک‌آپ (پشتیبان) از اطلاعات داخل دستگاه‌تان بگیرید. با اینکه این نسخه از اندروید 0/ 7، نسخه‌ نهایی آن محسوب می‌شود، اما باز هم ممکن است در مراحل نصب مشکلی پیش بیاید و اطلاعاتتان از بین برود. پس داشتن بک‌آپ از اطلاعات داخل دستگاه به‌عنوان نوعی محکم کاری قبل از نصب کاملا منطقی است. برای انجام این کار ابتدا از فعال بودن بک‌آپ داخلی دستگاه‌تان اطمینان حاصل کنید. برای انجام این کار وارد تنظیمات شده سپس به قسمت Backup & Reset رفته و تیک گزینه‌های Backup my data (از اطلاعات من بک‌آپ بگیر) و Automatic Restore را بزنید.

جست‌وجوی آپدیت: حال که شما آماده هستید، باید از آماده بودن دستگاه‌تان برای دریافت این نسخه هم اطمینان حاصل کنید. طبق گفته‌های گوگل، نکسوس 6، نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس Player، گوگل پیکسل C قبل از دیگر دستگاه‌ها اندروید نوگت را دریافت خواهند کرد. اما قرار نیست که همگی آپدیت را در همان روز اول دریافت کنند. این به‌روزرسانی قرار است در چند مرحله در طول هفته آینده برای دستگاه‌ها عرضه شود، بنابراین برخی دستگاه‌ها ممکن است کمی دیرتر از دیگر گوشی‌ها نوگت 7.0 را دریافت کنند. گوگل به اطلاع‌رسانی تا همین حد بسنده کرده است، اما اگر صاحب یکی از گوشی‌هایی که در بالا اشاره کردیم هستید، بهتر است برای اطمینان از دریافت نوگت، سری به تنظیمات گوشی خود بزنید. زمانی که آپدیت جدید سیستم‌عامل برای گوشی شما عرضه می‌شود، کاملا مشخص است. اندروید نوگت همانند دیگر سیستم‌عامل‌ها از طریق اینترنت برای اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها ارسال می‌شود بنابراین به محض دریافت نسخه جدید، نوتیفیکیشن آن رادریافت خواهید کرد.

دریافت اندروید نوگت به‌صورت دستی: حتی اگر مدل‌های جدید گوشی نکسوس را داشته باشید، بازهم ممکن است آپدیت 7 را نبینید. با این حال با ثبت‌نام در برنامه بتای اندروید می‌توانید این آپدیت را به‌صورت دستی دریافت کنید. اگرچه نسخه نهایی اندروید 0/ 7 عرضه شده اما هنوز هم با ثبت‌نام در برنامه اندروید بتا می‌توانید گوشی‌تان را در اولویت دریافت اندروید نوگت قرار داده و اجازه دانلود آن را کسب کنید. برای ثبت‌نام در این برنامه به وب‌سایت اندروید بتا رفته و گزینه «Enrol Device» را انتخاب کنید. پس از ثبت دستگاه‌تان در این قسمت، آپدیت نوگت در تنظیمات گوشی برایتان ظاهر خواهد شد.

دانلود اندروید نوگت: هرطور که این اندروید را دریافت کرده‌اید، چه به‌صورت دستی چه به‌صورت خودکار، به‌هرحال به شما تبریک می‌گوییم. حالا نوبت به نصب این اندروید رسیده است. برای نصب کافی است که راهنمایی‌های روی صفحه را دنبال کنید اما قبل از انجام این کار، از اتصال دستگاه‌تان به وای‌فای و داشتن شارژ باتری حداکثری اطمینان حاصل کنید. در حقیقت اتصال دستگاه به شارژر در حین نصب آپدیت معقول‌تر به‌نظر می‌رسد، چراکه خاموش شدن دستگاه در حین نصب به‌هیچ وجه برایتان خوشایند نخواهد بود. پس از اتمام مراحل، کافی است کمی صبور باشید تا نصب به پایان برسد و از اندروید نوگت خود لذت ببرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید