چری و هوآوی با همکاری هم خودرو الکتریکی لوکس می سازند

    کد خبر :1015783

به تازگی خبر رسیده که هواوی با چری قراردادی امضا نمود تا برند جدیدی به نام LUXEED را معرفی کند. این برند خودرویی جدید، Zhijie S7 را به عنوان اولین مدل خود معرفی خواهد کرد.

بازتاب-  این غول فناوری با چری، که یک خودروساز محبوب در چین است، همکاری می‌کند. چری به خاطر سری خودروهای Exceed خود شناخته شده و اکنون پس از همکاری با هواوی از سری خودروهای LUXEED رونمایی کرد. در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر، معاون اجرایی چری، گائو شین‌هوا، سری Exceed موجود را با مرسدس بنز مقایسه کرد و تمرکز آن بر تجمل و راحتی را به نمایش گذاشت.

وی همچنین افزود که سری جدید LUXEED اساساً “BMW” الکتریکی در چین خواهد بود. این بدان معنی است که این دو خط تولید احتمالاً دو مخاطب جداگانه را در بازار خودرو در منطقه هدف قرار خواهند داد. برای کسانی که نمی‌دانند، LUXEED بخشی از تجارت خودروهای هوشمند هوآوی نیز خواهد بود. بر اساس گزارش‌های قبلی، مدل جدید S7 به موتورهای هواوی مجهز خواهد شد. مدل دیفرانسیل عقب دارای حداکثر توان خروجی 215 کیلووات است.

از سوی دیگر، نوع چهار چرخ متحرک، 150 کیلووات به موتورهای جلو اضافه می‌کند و قدرت کل سیستم 365 کیلووات است. این خودروی آینده همچنین به فناوری LiDAR مجهز خواهد شد که عملکردهای دستیار رانندگی هوشمند در سطح بالایی را فعال می‌کند. چری یک خودروساز چینی است که در سال 1997 تأسیس شد. این شرکت مقر اصلی خود را در ووهان، هوبئی دارد. چری یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و سهم قابل توجهی از بازار خودروی این کشور را به خود اختصاص داده است.

 

چری

 

چری طیف وسیعی از محصولات را تولید می کند، از جمله خودروهای سواری، کامیون های سبک و SUV ها. این شرکت همچنین موتورها، گیربکس ها و قطعات دیگر را برای سایر خودروسازان تولید می کند. چری در سال های اخیر به بازارهای جهانی گسترش یافته است و اکنون محصولات خود را در بیش از 80 کشور جهان به فروش می رساند. این شرکت در حال حاضر کارخانه های تولید در روسیه، مصر و سوریه دارد.

چری با محصولات باکیفیت و قیمت های مقرون به صرفه خود به سرعت در حال کسب محبوبیت در بازارهای جهانی است. این شرکت در حال حاضر یکی از سریعترین رشد کنندگان در صنعت خودروی جهان است. این برند سعی داشته محصولات لوکس را به سبد محصول خود بیافزاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید