پیکسل 6a میان رده ای قوی تر از پرچمداران گوگل

    کد خبر :901562

امروز نتایج بنچمارک پیکسل 6a فاش شده است که نتایج آن را در کنار گوشی پیکسل ۶ نشان می‌دهد. نکته جالب اینکه پیکسل 6a توانسته پیکسل ۶ را در تست‌های گیک‌بنچ شکست بدهد.

بازتاب –همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید اختلاف عملکرد این دو گوشی در تست‌های گیک‌بنچ ناچیز است. ولی به هر حال این نتایج نشان می‌دهند که پیکسل 6a هرچند یک گوشی اقتصادی است اما عملکرد خوبی دارد. این گوشی در تست‌های گیک‌بنچ مجهز تراشه تنسور گوگل و ۶ گیگابایت رم بوده است.

 

 

پیکسل 6a در هر دو تست تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ بهتر از پیکسل ۶ عمل کرده است. لیست گیک‌بنچ همچنین به اسم رمز Bluejay برای این گوشی اشاره کرده است. انتظار می‌رود این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را در زمان عرضه اجرا کند. اگر شایعات فعلی درست باشند احتمالاً شاهد معرفی آن در رویداد I/O گوگل خواهیم بود. این رویداد قرار است اردیبهشت‌ماه برگزار بشود.

طبق شایعات، پیکسل 6a مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود و در پنل پشت خود یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سلفی آن نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انرژی این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین بکند. انتظار می‌رود با این مشخصات، قیمت پیکسل 6a حدود ۴۵۰ دلار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید