پلی استیشن 5 سریعترین فروش را در تاریخ کنسول سونی داشت

  • آرشیو
  • شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵
    کد خبر :831927

شرکت سونی اخیرا اعلام کرد که مجموع فروش کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 از 10 میلیون دستگاه عبور کرده و این میزان فروش نقطه عطفی در تاریخ کنسول شرکت سونی هم به شمار می‌رود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– واحد سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی با انتشار پستی در وبلاگ خود از دستیابی کمپانی به یک نقطه عطف بزرگ پرده برداشت. بر این اساس غول ژاپنی از زمان عرضه پلی‌استیشن 5 در ماه نوامبر سال گذشته موفق به فروش بیش از 10 میلیون دستگاه از این کنسول در سراسر جهان شده است. بدین‌ترتیب PS5 رکورد سریع‌ترین میزان فروش را در تاریخ سونی شکست.

این خبر از سوی ورونیکا راجرز؛ معاون ارشد واحد فروش جهانی و عملیات‌های کسب‌وکار در شرکت سونی این خبر را اعلام کرد. به گفته وی این موفقیت مدیون استفاده از نوآوری‌های شگفت‌انگیزی نظیر حافظه SSD فوق‌العاده سریع، صدای سه‌بعدی فراگیر و کنترلر دینامیکی DualSense است.

سونی حتی می‌توانست با سرعت بالاتری به این رکورد فروش دست پیدا کند؛ اما این کنسول در نخستین ماه‌های عرضه به بازار با مشکل کمبود تولید دست‌به‌گریبان بود. PS5 با عرضه برخی عناوین اختصاصی نظیر God of War، Gran، Turismo 7 و Horizon Forbidden West در تلاش است تا موفقیت‌های دیگری را برای خود رقم بزند. بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها بازی‌های دیگری نظیر Far Cry 6 و Battlefield 2042 نیز در شرف عرضه به بازار قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید