پسر ترامپ، بایدن را «هیولای دریاچه لخ‌نس» نامید

    کد خبر :741230

دونالد ترامپ جونیور با استفاده از لفظ «هیولای دریاچه لخ نس» برای توصیف جو بایدن، درباره سیاست‌های مالی نامزد دموکرات‌ها و آثار مخرب آن برای مردان و زنان آمریکایی هشدار داد.

پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، سیاست‌های چپگرایانه رادیکال را پذیرفته، که مانع بهبودی اوضاع اقتصادی می‌شود. دونالد ترامپ جونیور با اشاره به سوابق حمایت بایدن از معاملات تجاری و نیز وعده او برای جلوگیری از کاهش مالیات، برنامه‌ای که دولت پدرش مدعی اجرای آن است، گفت برنامه‌های او به شهروندان عادی آمریکا آسیب می‌زند.

پسر ارشد ترامپ به تکرار اظهارات پدرش درباره بایدن و چین پرداخت و گفت او در زمان سناتوری و معاونت رئیس جمهور فرصت‌های زیادی برای مقابله با چین به نفع طبقه کارگر داشت، اما در این مسیر از هر اقدامی فروگذار کرد.

در نظرسنجی‌های که تا به امروز در آمریکا انجام شده، ترامپ در مجموع با اختلاف فاحش از رقیب دموکراتش عقب است. به نظر می‌رسد پسر ترامپ با درک این مسئله سعی در کم کردن این اختلاف از طریق حمله به سیاست‌های رقیب دموکرات پدرش دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اوضاع انتخاباتی برای ترامپ به حدی وخیم است که به تازگی گروهی متشکل از ۷۳ چهره برجسته سیاسی، امنیتی و نظامی حزب جمهوری‌خواه طی بیانیه‌ای حمایت علنی خود از جو بایدن را اعلام کردند. بنا بر گزارش نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال، بیش از ۷۰ مقام سابق امنیت ملی حزب جمهوری‌خواه از جمله روسای سابق سازمان سیا و پلیس فدرال آمریکا، به تایید جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ روی آورده‌اند. آن‌ها با تنظیم نامه‌ای علیه رئیس جمهور فعلی آمریکا او را فردی فاسد و نامناسب برای خدمت در کاخ سفید عنوان کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید