واکنش ملی‌پوش پرسپولیس به شکست مقابل الهلال

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹
    کد خبر :853965
واکنش ملی‌پوش پرسپولیس به شکست مقابل الهلال

ملی‌پوش شماره 19 پرسپولیس به باخت مقابل الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

شماره ۱۹ پرسپولیس که بعد از حدود یک ماه دوباره در خط حمله پرسپولیس به بازی گرفته شد، پس از بازی با الهلال عربستان با ناراحتی به خبرورزشی گفت: باخت خیلی بدی بود و واقعا نمی‌دانم چه بگویم؟ بیشتر از هرچیز به خاطر هوادارانی ناراحت هستم که با تماشای بازی تیم محبوب خود مقابل حریف عربستانی کلی حرص و جوش خوردند و حال همه این عزیزان را درک می‌کنم.

امیری ادامه داد: به همین خاطر با تمام وجود از همه هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. شرمنده همه پرسپولیسی‌ها شدیم و انشالله قول می‌دهیم جبران کنیم.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس درباره تأخیر در پرواز عربستان یا حضور ناعادلانه تماشاگران الهلال درورزشگاه، جواب داد: الان وقت بهانه‌گیری نیست. هرچه بوده تمام شده و واقعیت این است که الهلال تیم بهتری بود، بهتر بازی کرد و برد. ما در این دیدار خوب نبودیم و دلیلش هرچیزی باشد دیگر همه چیز گذشته و تمام شده است. الهلال و عربستانی‌ها هم به هرحال میزبان بودند و از این امکان خود استفاده کردند و نمی‌توان ازآنها ایراد گرفت.

امیری در پایان افزود: من و همه بچه‌های تیم پرسپولیس ناراحت هستیم و هنوز هم این شکست سنگین را باور نکرده‌ایم. ناراحتی هواداران را درک کرده و شرمنده همه این بزرگواران هستیم. امیدوارم طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس ما را ببخشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید