هوآوی از اسپیکر قدرتمند Sound Joy رونمایی کرد

    کد خبر :857952

شرکت هواوی امروز از اسپیکر هوشمند Sound Joy برای بازار جهانی رونمایی کرد. شرکت چینی در راه ساخت ساند جوی با Devialet، یک کمپانی تولید محصولات صوتی فرانسوی همکاری کرده تا از کیفیت صدایی بالای آن اطمینان حاصل نماید. در ادامه به معرفی این بلندگوی هوشمند استوانه‌ای شکل، همراه ما باشید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار -شرکت هواوی هدف خود در ساخت اسپیکر هوشمند Sound Joy را پخش موسیقی در محیط بیرون از خانه عنوان کرده و آن را برای برخورداری از محتوای صوتی مناسب در هنگام مسافرت طراحی نموده است. این دستگاه قادر است صدایی به بلندی 79 دسی‌بل تولید نموده و باس قدرتمندی به کاربر ارائه دهد.

اسپیکر هوشمند ساند جوی هواوی با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 و کدک‌هایی همچون AAC و SBC، اتصال هوشمند و پایداری فراهم می‌آورد. بلندگوی بلوتوثی جدید هواوی گواهی IP67 را نیز دریافت کرده و می‌تواند تا 30 دقیقه، در عمق 1 متری آب دوام بیاورد. هواوی از یک باتری غول پیکر 8000 میلی‌آمپرساعتی در Sound Joy استفاده کرده که تا 26 ساعت پخش موسیقی بدون نیاز به شارژ مجدد را تضمین می‌نماید.

باتری این دستگاه از فناوری شارژ سریع 40 واتی نیز پشتیبانی کرده و با تنها 10 دقیقه اتصال به شارژر، بیشتر از 1 ساعت کار می‌کند. اسپیکر هوشمند ساند جوی در ابعاد 202 در 73 میلی‌متر ساخته شده و 980 گرم وزن دارد. هواوی بخش اعظم بدنه بیرونی دستگاه را با یک پارچه مخصوص پوشانده که علاوه بر زیبایی، نقش محافظت از قطعات داخلی در مقابل سقوط را نیز ایفا می‌کند.

اسپیکر هوشمند Sound Joy از قابلیت‌های هوشمند زیادی نیز برخوردار است؛ برای اتصال سریع می‌توانید آن را تکان دهید و با فشار دادن یک دکمه، دستیار صوتی گوشی خود را فعال نمایید. اسپیکر هوشمند ساند جوی هواوی قرار است از هفته آینده و با قیمتی معادل 172 دلار در کشورهای اروپایی عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید