نیسان از نسخه آفرود شاسی بلند آریا رونمایی کرد

    کد خبر :971952
شاسی بلند آریا

شرکت نیسان به تازگی از نسخه آفرود شاسی بلند آریا رونمایی کرد. خودرویی الکتریکی که دارای ویژگی‌های آفرودی است و برای شرکت در مسابقه Pole to Pole به کار گرفته می‌شود.

بازتاب-این مسابقه که در آن خودروها مسافت 27 هزارکیلومتری را در قطب به حرکت درمی‌آیند شامل می‌شود. نیسان آریا آفرودی تفاوتی با نسخه اصلی در طراحی نداشته اما در آن از رینگ و لاستیک‌های پهن و بزرگ، گل‌گیرهای جدید و ریل بند استفاده شده تا به خودرویی آماده برای حرکت در مسیرهای برقی تبدیل شود.

همانطور که گفته شد این محصول نیسان برای فروش ارائه نخواهد شد و یک تک مدل برای مسابقات Pole to Pole است. در واقع شرکت ژاپنی به اصلاح طراحی بدنه آریا الکتریکی پرداخته تا بتواند در محیط‌های برفی توانایی حرکتی لازم را داشته باشد.

شاسی بلند آریا

نیسان آریا در نسخه استاندارد خودرویی مدرن و الکتریکی بوده که از طراحی جذاب و فناوری‌های نوین بهره می‌برد. این شاسی بلند نخستین بار سال 2020 رونمایی شد و از سال 2022 به بازار راه پیدا کرد. این شرکت هنگامی که به معرفی آریا پرداخت آن را فصل جدیدی از ماجراجویی این کمپانی دانست.

قیمت این محصول نیسان در نسخه پایه 40 هزار دلار است و در حال حاضر برای فروش راهی بازار ایالات متحده، اروپا و ژاپن شده است. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به وب سایت شرکت نیسان مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید