نفوذ عظام در ایران خودرو ادامه دارد/ مدیر منتسب به گروه عظام به ایران خودرو می رود

    کد خبر :667537

بعد از حواشی متعددی که گروه عظام برای مجموعه ایران خودرو بوجود آورده بود حالا خبر از نفوذ یکی از مدیران منتسب به این قطعه سازی در ایران خودرو به گوش می رسد.

 

شنیده ها حکایت از حضور یکی از افراد نزدیک به گروه عظام به نام «الف» که هم اکنون در انجمن قطعه سازان با مدیران این جریان ارتباط نزدیک دارد در جمع آبی پوشان جاده مخصوص دارد.

ظاهرا قرار است یکی از مدیران انجمن قطعه سازان که مشاور رسانه ای یکی از مافیای قطعه سازان که هم اکنون پرونده رسیدگی به تخلفات آن در قوه قضاییه باز است به عنوان مدیر ارتباطات ایران خودرو مشغول به فعالیت شود خبری که نشان از نفوذ عظام در ایران خودرو و طبیعتا روی شخص مقیمی دارد.

حال باید دید بعد از دستگیری مدیران ارشد گروه عظام و تخلفات گسترده ای که این قطعه سازی در صنعت خودرو و قاچاق قطعات به کشور داشته،مدیرعامل ایران خودرو اجازه خواهد داد تا دامنه نفوذ این قطعه ساز در گروه صنعتی ایران خودرو بیشتر شود یا خیر؟

این در حالیست که گفته می شود این انتصاب با هدف جریان سازی های خبری به نفع عظام و جلوگیری از نمایان شدن سایر تخلفات این شرکت در راستای تصاحب سهام ایران خودرو و پرداخت بدهی آن خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید