نسخه ویژه پرچم‌دار موتورولا به‌زودی عرضه خواهد شد

    کد خبر :881483
نسخه ویژه پرچم‌دار موتورولا به‌زودی عرضه خواهد شد

ماه گذشته، موتورولا متعلق به لنوو، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را در قالب «موتو اج ایکس۳۰» (Moto Edge X30) معرفی و آن را به اولین گوشی هوشمند جهان تبدیل کرد که مجهز به چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک است.

یکی از مدیران این شرکت به شبکه اجتماعی ویبو رفته تا تصویری از جعبه یک گوشی هوشمند آینده را به اشتراک بگذارد که یک نسخه ویژه از Moto Edge X30 به‌حساب که دارای حسگر دوربین زیر نمایشگر است.

انتظار می‌رود این گوشی با نام Moto Edge X30 Under-Screen Camera Edition به‌زودی به طور رسمی در بازار چین عرضه شود، زیرا این گوشی توسط چن جین، مدیر کل کسب و کار تلفن همراه لنوو چین معرفی شده است.

با این حال، به غیر از تصویر جعبه، هیچ چیز درباره این گوشی هوشمند از جمله تاریخ عرضه، در دسترس بودن، مشخصات یا قیمت آن مشخص نیست، اما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به صورت آنلاین منتشر شود.

 

در حالی که مشخصات ناشناخته باقی مانده است، ما انتظار داریم که آنها مانند مدل اصلی باشند. این گوشی با حسگر دوربین جلو ۶۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و اولین گوشی هوشمند کوالکام اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک خواهد بود که دارای حسگر دوربین زیر نمایشگر است.

امکان دارد همچنان از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED+ Full-HD با نرخ تازهسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونهبرداری لمسی ۵۷۶ هرتز استفاده کند. صد درصد طیف رنگی DCI P۳، HDR10+ و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را ارائه می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، در زیر بدنه، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. در قسمت پشتی، یک دوربین سه گانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این گوشی دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید