نسخه منحصربفرد جیلی پرفیس معرفی شد

    کد خبر :821177

شرکت جیلی به تازگی نسخه خاصی از سدان پرفیس را معرفی کرده که دارای برخی ویژگی اضافی بوده و نمونه مدرن‌تر از نسخه استاندارد تلقی می‌شود. یک سدان جذاب و نسبتا هیبریدی که توانایی بالایی دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– جیلی پرفیس (Preface) که در چین با نام Xingrui شناخته می‌­شود، یکی از زیباترین محصولاتی است که خودروساز چینی در سال‌های اخیر عرضه نموده  است، اما گویا طراحان این شرکت میزان آراستگی فعلی این مدل را کافی ندانسته و به همین دلیل تصمیم به عرضه نسخه‌­ای خاص از این مدل گرفته‌اند. این نسخه جدید با لقب Spacetime معرفی شده و چهره‌­ای خشن‌تر و اسپرت از جیلی پرفیس به نمایش می­‌گذارد. به نظر می‌­رسد جیلی پرفیس اسپیس‌تایم قرار است تنها با یک رنگ بدنه عرضه شود، که طیفی حاصل از ترکیب رنگ خاکستری با آبی است و با نام عجیب Magnetic Field Pulse یا نبض میدان مغناطیسی معرفی شده تا احتمالاً تداعی‌کننده فضا و اجرام آسمانی باشد.

اجزای کرومی بدنه و برخی قطعات همچون آینه­‌های جانبی با مشکی مات تزئین شده درحالی‌که رنگ قرمز کالیپرهای ترمز از میان پره­‌های رینگ‌های جدید این خودرو خودنمایی می­‌کند. باله لبه صندوق به رنگ مشکی پیانو و خروجی چهارگانه اگزوز، جزء سایر ویژگی­‌های ظاهری این نسخه از سدان جیلی است.

جیلی در فضای کابین این مدل از روکش چرم آلکانترا مشکی برای پوشاندن قطعات مختلف مثل داشبورد، پوشش داخلی درها و اهرم تعویض دنده استفاده کرده است، درحالی‌که ترکیب چرم و آلکانترا روی روکش صندلی­‌ها، حال و هوایی خوشایند به فضای داخلی پرفیس اسپیس‌تایم بخشیده.

استفاده از رنگ سبز نئونی برای دوخت روکش‌ها و نشان CMA روی پشتی صندلی­‌ها و همچنین زرد روشن برای کمربندهای ایمنی، باعث جلوگیری از ایجاد یکنواختی در کابین شده است. در زیر پیشرانه این نسخه از جیلی پرفیس اتفاق خاصی رخ نداده و همچنان شاهد حضور پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 187 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور هستیم که از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

دو نسخه از این مدل با قیمت پایه 132,700 و 152,700 یوان (20,560 و 23,660 دلار) به مشتریان عرضه خواهد شد که به وضوح گران‌تر از نسخه پایه جیلی پرفیس با قیمت پایه 113,700 یوان (17,600 دلار) خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید