نسخه‌ی Collector گوشی تاشوی Mate X2 هوآوی یک گوشی تاشو لوکس

    کد خبر :862940

همانطور که می‌دانید شرکت هواوی شب گذشته در مراسمی بزرگ و گسترده محصولات بسیاری از قبیل ساعت هوشمند Watch GT Runner، کامپیوتر MateStation X Silver و هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DoF را رونمایی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_غول چینی در کنار این دستگاه‌ها، نسخه‌ای جذاب و شیک از گوشی تاشوی Mate X2 را نیز با بدنه‌ای چرمی و قیمتی سرسام‌آور رونمایی کرد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. نسخه‌ی Collector گوشی تاشوی Mate X2 هواوی با بدنه‌ی چرمی در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید عرضه می‌شود. هواوی یک لایه‌ی شیشه‌ی نانوکریستالی نیز روی نمایشگر بیرونی این گوشی تعبیه‌ی کرده است که مقاومت بیشتری در مقابل ضربه و خش دارد.

گوشی Mate X2 Collector’s Edition در یک نسخه‌ی مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تولید می‌شود و با قیمت باورنکردنی 3090 دلار از ماه دسامبر (اواسط آذر) در کشور چین به فروش می‌رسد.

 

دیگر مشخصات نسخه‌ی جدید میت ایکس 2 تفاوتی با نسخه‌ی اصلی ندارد. این گوشی نیز دارای یک نمایشگر اصلی 8 اینچی اولد (OLED) با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. قلب تپنده‌ی آن همان چیپست Kirin 9000 5G است و در نتیجه از فناوری 5G هم پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ی Collector گوشی Mate X2 به یک ترکیب دوربین چهارگانه مجهز است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتوی 12 مگاپیکسلی، یک ماژول پریسکوپی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

باتری این گوشی نیز مانند نسخه اصلی 4500 میلی‌آمپر ساعتی است و با فناوری شارژ سریع 55 واتی شارژ می‌شود. بخش نرم افزاری این گوشی بر عهده‌ی سیستم عامل HarmonuOS 2 است که در چند ماه اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته و تعداد کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید