نخستین چالش سوارس در سال ۲۰۲۱

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
    کد خبر :774265

مهاجم اتلتیکومادرید در سال ۲۰۲۱ می‌خواهد بیرون از خانه گلزنی کند.

لوییس سوارس ۲۰۲۰ را با گلزنی به پایان رساند که منجر به پیروزی اتلتیکومادرید شد و اکنون در شروع سال جدید یک چالش پیش رو دارد که آن گلزنی در خانه حریف است. مهاجم اروگوئه ای که برای کسب جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) تلاش می کند بیشتر گل هایش را در واندا متروپولیتانو به ثمر رسانده است. از هشت گلش در این فصل تنها یک گل بیرون از خانه بوده است که برابر سلتاویگو اتفاق افتاد.

سوارس در اواخر سپتامبر نخستین بازی اش را برابر گرانادا انجام داد و توانست دبل کند. سپس دروازه تیم های رئال بتیس، الچه، کادیس و ختافه را باز کرد. او در ۷۵۵ دقیقه هشت گل به ثمر رساند. مهاجم اروگوئه ای به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در نوامبر چند بازی را از دست داد. او در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشد نه در خانه و نه بیرون از خانه (از سال ۲۰۱۵ این کار را انجام نداده است).

به گزارش ایسنا، با رفتن دیگو کاستا، سوارس بیش از گذشته باید برای گلزنی تلاش کند. اکنون او رقیبی در این پست ندارد تا زمانی که باشگاه جای خالی مهاجم اسپانیایی برزیلی را پر کند. البته دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی اتلتیکو و آلاوس اعلام کرد ممکن است در زمستان با مهاجمی قرارداد امضا نکنند. سوارس اکنون به شماره ۹ بدون بحث روخی بلانکو تبدیل شده است. البته سرمربی برای تغییر می تواند از آنخل کورئا یا مارکوس یورنته بهره ببرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید