نحوه ارسال موقعیت مکانی در گوشی آیفون

    کد خبر :983307
گوشی آیفون

اپل ویژگی‌های بسیاری را با جدیدترین سیستم عامل iOS خود گنجانده و به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از وظایف و ویژگی‌های مختلف را به لطف طیف وسیعی از برنامه‌ها و پیشرفت‌های اضافه شده از زمان عرضه آن انجام دهند.

بازتاب- اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانید موقعیت مکانی خود را در آیفون با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید، در این مطلب قصد داریم نحوه ارسال موقعیت مکانی در گوشی آیفون را شرح دهیم.

  • اشتراک گذاری موقعیت مکانی را در آیفون خود فعال کنید
  • لازم به ذکر بوده که قبل از شروع به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود با دوستان و خانواده، باید اشتراک گذاری موقعیت مکانی را در آیفون خود تنظیم کنید.
  • برای انجام این کار، برنامه Find My را در آیفون خود باز کرده و سپس نماد Me را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید.
  •  انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید تا تمام تنظیمات زیر این منو نمایش داده شود و دکمه‌ای را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی من را به اشتراک بگذارید.
  • در اینجا می‌توانید برنامه Find My و اعلان‌های پیگیری را نیز سفارشی کنید. به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش اعلان‌ها در آیفون خود را همانطور که می‌توانید با هر برنامه دیگری سفارشی کنید.

 

موقعیت مکانی خود را در آیفون ارسال کنید

اکنون که ویژگی اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود را در آیفون خود فعال کرده‌اید، می‌توانید مکان خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به سادگی دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

 

  1. برنامه Find My را باز کنید

 

  1. وقتی افراد یا دستگاه‌ها را از منوی پایین برنامه Find My را انتخاب می‌کنید، علامت + آبی را در سمت راست نوار عنوان می‌بینید.

 

  1. + را فشار داده و گزینه Share My Location را انتخاب کنید

 

  1. سپس منتخبی از مخاطبین و امکان جستجو برای شخص خاص به شما ارائه می شود

 

  1. هنگامی که مخاطب یا مخاطبین مورد نظر خود را انتخاب کردید، اگر می خواهید موقعیت مکانی خود را با گروهی از دوستان خانواده به اشتراک بگذارید، به سادگی Send را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید.

گوشی آیفون

هنگامی که مکان شما تغییر می کند به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید

در صورت تمایل، می‌توانید هنگام تغییر مکان شما اعلان‌هایی را برای مخاطبین ارسال کنید و همچنین می‌توانید در صورت تغییر مکان دوست، در صورت اجازه، اعلان دریافت کنید. برای اطلاع دادن به یک دوست در صورت تغییر مکان شما، به سادگی دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

 

  1. برنامه Find My را باز کنید

 

  1. گزینه منوی افراد در پایین صفحه را انتخاب کنید و شخصی را که می‌خواهید اعلان‌های موقعیت مکانی خود را برای آن ارسال کنید انتخاب کنید.

 

  1. اپل به شما اجازه می دهد بسته به ترجیح خود انتخاب کنید که آیا می خواهید دوست خود را هنگام رسیدن به مکان یا مکان اهرمی مطلع کنید.

 

  1. برای مثال، اگر وارد مرکز شهر یا یک مرکز خرید بزرگ شده اید، می توانید شعاع موقعیت مکانی را نیز تعیین کنید. هنگامی که شما در نزدیکی مکان هستید به جای اینکه دقیقاً در مکان قرار بگیرید، این به دوست شما اطلاع می دهد.

 

  1. اپل همچنین به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید که یک بار یا هر بار که وارد آن منطقه یا مکان می شوید به دوست خود اطلاع دهید.

 

  1. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، برای تأیید و تنظیم اعلان، کافی است گزینه Add را ضربه بزنید.

 

با انجام مراحل فوق می توانید موقعیت مکانی را در آیفون ارسال کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید