مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی ای ۵۲ فاش شد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۲۵
    کد خبر :789472

هر دو مدل سامسونگ گلکسی ای ۵۲ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی دارند.

چند هفته پیش مشخص شد که گلکسی ای ۵۲ در دو مدل 4G و 5G راهی بازار می‌شود. مدل 5G صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و از تراشه اسنپ‌دراگون 750G بهره می‌برد و مدل 4G به صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است و از تراشه اسنپ‌دراگون 730G استفاده می‌کند.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، امروز حساب کاربری Roland Quandt در توییتر، اطلاعاتی از دوربین‌های هر دو مدل گلکسی ای ۵۲ منتشر کرد. دوربین اصلی این گوشی‌ها از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از لرزش‌گیر تصویر لیزری برخوردار است. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی روی این گوشی‌ها دیده می‌شود که می‌تواند با زاویه ۱۲۳ درجه عکاسی کند. دو حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هم روی هر دو مدل گلکسی ای ۵۲ دیده می‌شود. در ادامه گفته شده است که صفحه‌نمایش هر دو گوشی می‌توانند تا ۸۰۰ نیت روشنایی تولید کنند.

هر دو مدل گلکسی ای ۵۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +FHD مجهز شده‌اند که روی آن‌ها دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. طبق شایعات، حسگر اثر انگشت هر دو گوشی زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است و به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند. باتری این دو گوشی با شارژر ۲۵ وات شارژ خواهد شد.

به گزارش زومیت، مدل‌های گلکسی ای ۵۲ به اندروید ۱۱ مجهز شده‌اند، از OneUI 3.1 بهره می‌برند، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس شایعات، مدل 4G با قیمت ۳۴۹ یورو و مدل 5G با قیمت ۴۲۹ یورو راهی بازار خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید