مایکروسافت بزودی یخچال کوچکی برگرفته از کنسول ایکس باکس سری ایکس عرضه می کند!

    کد خبر :798207

شرکت مایکروسافت در سال گذشته بود که کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس را معرفی کرد. کنسولی که با طراحی ایستاده مستطیل شکل خود بسیار مورد تمسخر قرار گرفت و عده‌ای آن را به یک یخچال تشبیه کردند، حال گویی برند ردموندی در نظر دارد یخچالی با این شکل عرضه کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– پس از رونمایی ایکس باکس سری ایکس توسط مایکروسافت، طراحی این کنسول به شکلی بود که کاربران در سطح اینترنت لقب یخچال را به آن داده بودند. این موضوع در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرد و مایکروسافت نیز با استقبال از آن تلاش کرد به کاربران ثابت کند ایکس باکس سری ایکس از یک یخچال کوچک‌تر است! این شرکت برای تایید ادعای خود، یک یخچال با نام Xbox Series X fridge را با یک ویدئوی جذاب معرفی کرد.

پس از آن آرون گرینبرگ مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس با انتشار یک توییت اعلام کرده بود که اگر برند Xbox بتواند در رقابت توییتری خود پیروز شود، یخچال ایکس باکس سری ایکس را به بازار عرضه خواهد کرد. حالا او به قول خود عمل کرده است. گرینبرگ به تازگی به فالورهایش اعلام کرده است که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای پیشبرد مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس است.

او در رابطه با قیمت، در دسترس بودن و یا چگونگی این مینی یخچال صحبتی نکرده است. با این حال به راحتی می‌توان حدس زد که جابه‌جایی و قراردادن این مینی یخچال در خانه آسان‌تر از نمونه‌ای است که مایکروسافت پیشتر به نمایش گذاشته بود و 72 سانتی متر ارتفاع و بیش از 180 کیلو وزن داشت و مایکروسافت یک نمونه از آن را به اسنوپ داگ (خواننده سرشناس) تحویل داده‌ بود.

حالا نخستین مینی یخچال واقعی اما در اندازه کوچکتر به Skittles رقیب ایکس باکس در این رقابت تعلق خواهد گرفت و ظاهرا این بار با یک شوخی اول آوریل دیرهنگام مواجه نیستیم.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید