واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه خودروی‌های حمل و نقل عمومی

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲
    کد خبر :744751

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۵۵۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی( زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز گردید.

وی افزود: سهمیه مرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و بیست و چهار میلیارد ریال می‌باشد که در ۱۹ شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

به گزارش ایلنا،ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر ” سماس” از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید