لیدوماتریپ وبسایتی امن و مطمئن، برای رزرو آنلاین اقامتگاه

    کد خبر :671088

آیا تا به حال نام اقامتگاه های مردمی به گوشتان خورده است؟ این روزها اجاره اقامتگاه های شخصی به یکی از گزینه های محبوب میان مردم تبدیل شده است. اقامتگاه های مردمی نسبت به هتل ها مقرون به صرفه تر هستند، تنوع بیشتری دارند و در عین حال سقفی امن و مطمئن برای مسافران هستند.

فرقی نمی کند به دنبال اجاره ویلا در ماسوله باشید یا خانه سنتی در یزد، این واحد ها متعلق به مردم هستند و در تمام شهرهای ایران می توانید آنها را پیدا کنید.

وبسایت «لیدوماتریپ»، در حرکتی شایسته، امکان رزرو این اقامتگاه ها را به صورت آنلاین فراهم کرده است. نمونه های فرامرزی متعددی از این نوع وبسایت وجود دارد و خوشبختانه نمونه تمام ایرانی آن یعنی لیدوماتریپ، با بیش از 3 هزار اقامتگاه در بیش از 100 شهر ایران، روزانه مسافرین زیادی را در سراسر کشور اسکان می دهد و آنها را در سفرهایشان همراهی می کند.

به جای خیابان، از خانه رزرو کنید

هنگام رزرو اقامتگاه در سفر شما دو راه پیش رو دارید. اول اینکه در همان روز رسیدن مقصد به دنبال اقامتگاه بگردید و دوم اینکه اول اقامتگاه خود را رزرو کرده و سپس سفر خود را شروع کنید.

در روش اول اجاره اقامتگاه از مالکان پلاکارد به دست در خیابان ها، ممکن است شما را گرفتار افزایش قیمت بی مورد کند و یا در مواردی اطمینان کردن به آنها سخت باشد. بارها در شهرهای پرمسافر نظیر مشهد، شیراز و… شاهد مسافرانی بودیم که خسته ی راهند و به دنبال اجاره سوئیت در مشهد و هر شهر دیگری هستند تا خستگی سفر را از تن برانند و ممکن است مجبور به رزرو اقامتگاهی شوند که از نظر قیمت و یا نظافت، موردپسندشان نباشد.

رزرواسیون آنلاین راه حل خوبی برای حل این مشکل است. روشی که مسافرین در آن می توانند در بستری امن و با امکان مقایسه قیمتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی، رزرو خود را انجام دهند.

با اینحال شما به عنوان مسافر ابتدا مطمئن شوید که از یک وبسایت مطمئن اقدام به رزرو می کنید. «لیدوماتریپ»، به عنوان یک وبسایت معتبر و موفق برای رزرو اقامتگاه و اجاره آپارتمان مبله در تهران و بیش از 100 شهر ایران، مشغول به فعالیت است.

رزرو اقامتگاه در شهرهای بزرگ و کوچک ایران

 

 

جستجو به دنبال اقامتگاه در سفر، در سرما و گرما و در شهری که به تازگی وارد آن شده اید، می تواند سخت و طاقت فرسا باشد. یکی از مزیت هایی که خدمات لیدوماتریپ برای مسافرین دارد، آسودگی و راحتی است. چراکه رزرو آنلاین از طریق اینترنت، بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان پذیر است. بنابراین فرقی نمی کند که در خانه، محل کار یا حتی در یک مکان عمومی باشید، پس از ورود به وبسایت لیدوماتریپ، با انتخاب شهر مقصد، لیست اقامتگاه های آن شهر برایتان نمایش داده  می شود.

در این لیست انواع سوئیت، ویلا، اقامتگاه بومگردی، منزل روزانه و… را با قیمت ها و امکانات متنوع، از لوکس تا ارزان مشاهده خواهید کرد و انتخاب و رزرو هر کدام از آنها منوط به سلیقه و بودجه مورد نظرتان است.

توصیه ما به شما این است که در سفرهای آتی خود، به خصوص سفر به شهرهای شلوغی مانند کیش، مشهد، تهران، اصفهان و…. که ظرفیت اقامتگاه های مناسب آن به سرعت تکمیل می شود،  با اجاره سوئیت در کیش ، مشهد و …. به صورت آنلاین و قبل از تاریخ سفرتان، نوع جدیدی از اقامت را تجربه کنید.

 

از جرئیات اقامتگاهی که اجاره می کنید، آگاه شوید

هنگام رزرواسیون آنلاین، به جزئیات و عکس های اقامتگاه انتخابی خود، توجه کنید. قیمت واحد، ظرفیت استاندارد و حداکثری، موقعیت آن روی نقشه، امکانات داخلی و… از جمله مواردی هستند که هنگام رزرو باید به آنها توجه کنید.

به خاطر داشته باشید، از سایت هایی که عکس های واضحی از اقامتگاه و یا توضیحات کافی ندارند، رزرو انجام ندهید. «لیدوماتریپ» سامانه ای است که اطلاعات ثبت شده در آن کاملا واقعی هستند و این اطلاعات شامل تصاویری از نقاط مختلف خانه و توضیحات جامعی در مورد فضای اقامتگاه و امکانات داخلی آن است.

این مجموعه پاکیزگی و امنیت اقامتگاه های ثبت شده در سایت را تضمین می کند؛ چراکه صحت اطلاعات واحدهای ثبت شده، توسط کارشناسان بررسی می شود تا مشخصات، با نسخه واقعی اقامتگاه مغایرت نداشته باشند. با اینحال ممکن است برخی میزبانان هنگام ثبت مشخصات، صداقت کافی به خرج ندهند، در اینصورت در صورت وجود هر گونه مغایرتی و اثبات این مسئله توسط مسافر (با عکس و هر سند دیگری) مبلغ عودت داده می شود.

در حال حاضر بیش از 3 هزار اقامتگاه در بیش از 100 شهر ایران در این وبسایت منتشر شده است.

 

لیدوماتریپ، وبسایتی محبوب برای گردشگران و مسافران

 

 

مسافری که خسته ی سفر و راه است، تنها چیزی که می خواهد یک سقف امن و راحت است تا در آن بیاساید و اوقات خوشی را همراه با همسفرانش در آنجا سپری کند.

بهتر است قبل از ترک خانه ی خود به قصد سفر، اتمام انتظاراتتان از یک اقامتگاه مناسب را لیست کنید. چه چیزی برایتان اولویت دارد؟ آیا می خواهید اقامتگاه تان نزدیک به مراکز مهم باشد؟ لوکس باشد یا ارزان؟ قیمت خانه مهم است یا فول امکانات بودن آن؟ به دنبال سوئیت هستید، ویلا، آپارتمان مبله یا کلبه جنگلی؟ و ….

خوشبختانه، لیدوماتریپ شرایطی فراهم کرده تا مسافران با هر تنوع سلیقه و بودجه ای، بتوانند در شهر مقصد خود اقامتگاه پیدا کنند و مسئله اسکان، از حالت معضل خارج شده و به یکی از مراحل جذاب و سرگرم کننده ی سفر تبدیل شود. لیدوما، پلتفرمی برای ایجاد یک ارتباط صادقانه و امن میان مالکان اقامتگاه ها و مسافرین است. در رزرو آنلاین قیمت ها در محدوده ای منطقی سیر می کنند و به دلیل وجود رقابت میان میزبانان، امکان افزایش بی رویه قمیت وجود ندارد. ضمن اینکه گردشگران می توانند نظرات مسافرینِ پیشین اقامتگاه های مختلف را بخوانند، این مسئله به آنها در تصمیم گیری درست و داشتن اقامتی رضایتبخش کمک می کند.

برای آشنایی بیشتر با لیدوما و خدمات این سایت، به www.lidomatrip.com مراجعه کنید.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مهدی گفت:

    یکی از سرگرمی هام اینه که میرم داخل این سایت عکس ویلاهای لاکچری رو میبیتم. لعنتی عکساش خیلی خوبه

  2. نسترن امین گفت:

    بهترین قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران و من از سایت لیدوما پیدا کردم خیلی خوبه قیمتاشون

دیدگاهتان را بنویسید