لو ویبینگ رسما مدیرعامل گروه شیائومی شد

    کد خبر :963572
شیائومی

شیائومی در اوایل امروز (30 دسامبر 2022) در بازار بورس هنگ کنگ اعلامیه جدیدی را ارائه کرده است. این شرکت رسما لو ویبینگ را به عنوان رئیس جدید بخش تجارت بین‌الملل این گروه معرفی کرده است.

بازتاب-غول فناوری چینی قبلاً اعلام کرده بود که وانگ شیانگ، مدیرعامل سابق، در 30 دسامبر بازنشسته خواهد شد و لو ویبینگ قرار است مسئولیت را بر عهده بگیرد. در این اطلاعیه، برند همچنین اعلام کرد که لو ویبینگ به عنوان رئیس بخش تجارت بین‌الملل این گروه ارتقا یافته و حتی مدیریت بخش گوشی‌های هوشمند، بخش زنجیره زیست محیطی، بخش لوازم اصلی، منطقه چین و منطقه هند گروه را بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر این، وانگ شیائویان به معاونت رئیس گروه ارتقا یافت و همچنین به عنوان رئیس گروه در چین خدمت خواهد کرد. کو هنگ به عنوان نایب رئیس گروه ارتقا سمت بدست آورده و همچنین به عنوان رئیس کمیته فنی گروه نیز فعالیت خواهد کرد. در نهایت، ما جی به سمت معاون رئیس گروه شیائومی ارتقا یافت و حتی به عنوان مدیر کل بخش تجارت اینترنتی این گروه فعالیت خواهد کرد.

شیائومی

جالب اینجاست که این خبر بلافاصله پس از شایعه اخراج هزاران کارمند شیائومی به گوش می‌رسد. برای کسانی که اطلاع نداشتند، وحشتی در شرکت ایجاد گشته زیرا گزارش شد که چندین دور اخراج وجود دارد که چندین بخش را تحت تأثیر قرار داده است. بر اساس این گزارش، تا 75 درصد اخراج کارکنان در بخش‌های خاص نیز وجود داشت، در حالی که برخی از تیم‌ها نیز شاهد کاهش 40 درصدی بودند.

حال باید منتظر ماند این تغییر سمت مدیریتی در شیائومی چه آینده‌ای به دنبال دارد و آیا کمپانی چینی خواهد توانست به موفقیت‌های بیشتری دست یابد یا اینکه چنین تغییری چندان تاثیر نخواهد داشت. شیائومی پیشتر سری پرچمداران شیائومی 13 را در دو مدل پرو و استاندارد معرفی کرده است. پیش بینی شده بزودی محصولات جدیدی توسط این شرکت معرفی شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید