قتل همسر، ۲۴ ساعت پس از آشتی

  • حوادث
  • شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳
    کد خبر :855537
قتل همسر، ۲۴ ساعت پس از آشتی

زنی که با شوهرش اختلاف داشت و یک سال جدا از او زندگی می‌کرد با حکم دادگاه به خانه همسرش بازگشت اما 24ساعت بعد توسط شوهرش به قتل رسید و عامل جنایت نیز به زندگی‌اش پایان داد.

ساعت 13:30چهارشنبه گذشته به قاضی محمدجواد شفیعی خبر رسید که زنی حدودا 45ساله در خانه‌اش به قتل رسیده است. با اعلام این گزارش، بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی در محل جنایت حضور یافتند و با جسد زنی مواجه شدند که بر اثر خفگی جان باخته بود.

زن جوان به همراه همسر و کودک 9ساله‌اش زندگی می‌کرد اما روز حادثه فرزند این زوج در خانه پدربزرگ و مادربزرگش بود و در محل حادثه حضور نداشت. با توجه به اینکه خبری از شوهر این زن نبود و به‌نظر می‌رسید فرار کرده است فرضیه جنایت از سوی وی قوت یافت. اما در ادامه تحقیقات، حقایقی فاش شد که حدس تیم جنایی درباره اینکه شوهر این زن قاتل است را به یقین تبدیل می‌کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که این زوج از حدود یک سال و نیم قبل با یکدیگر دچار اختلافات شدیدی شده بودند به حدی که زن جوان از یک سال قبل خانه را ترک کرده و جدا از شوهرش زندگی می‌کرد. ماجرای اختلاف آنها به دادگاه خانواده کشیده شده و مرد جوان از همسرش برای ترک خانه شکایت کرده بود. سرانجام دادگاه حکم بر الزام به تمکین داد و این یعنی زن جوان باید به خانه همسرش بازمی‌گشت. با اعلام این حکم و وساطت خانواده‌ها و بزرگان فامیل، زن جوان یک روز قبل از حادثه با شوهرش آشتی کرده و به خانه‌اش برگشت.

اما روز حادثه پدر شوهر این زن هرچه به موبایل عروس و پسرش زنگ زد تا احوالشان را جویا شود، آنها جواب ندادند و تماس‌ها بی‌پاسخ ماند. پدر شوهر با توجه به اختلافاتی که میان عروس و پسرش بود، به‌شدت نگران وضعیت آنها و عدم‌پاسخگویی‌شان شده و خودش را به خانه آنها رساند. اما هرچه زنگ زد کسی در را باز نکرد و او ناچار شد قفل در را بشکند. پدرشوهر وقتی قدم در خانه عروس و پسرش گذاشت با پیکر بی‌جان عروس و غیبت پسرش مواجه شد و وحشت زده پلیس را خبر کرد.

تصمیم مرگبار

با مشخص شدن این حقایق معلوم شد که کسی جز شوهر این زن قاتل نیست که پس از جنایت فرار کرده بود. از سوی دیگر پزشکی قانونی ساعت مرگ زن جوان را به چند ساعت قبل یعنی صبح روز چهارشنبه اعلام کرد. همچنان که نام شوهر این زن در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفته و تحقیقات در محل جنایت ادامه داشت دقایقی بعد گزارش یک حادثه سقوط مرموز مردی به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس ویژه قتل که در محل جنایت در حال تحقیق بود اعلام شد. به‌گفته مأمور پلیس که با تلفن قاضی کشیک تماس گرفته بود، قربانی مردی جوان و مجهول‌الهویه بود که از طبقه نوزدهم برجی در تهران به پایین پرتاب شده و جان باخته بود.

اهالی ساختمان، مرد جوان را نمی‌شناختند و به‌نظر می‌رسید از ساکنان برج نیست. مشخصات او با همسر زنی که به قتل رسیده و نامش در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفته بود مطابقت داشت. به این ترتیب مشخص شد که عامل جنایت در جریان درگیری با همسرش وی را به قتل رسانده و ساعتی بعد قدم در برج مسکونی گذاشته و از تراس طبقه نوزدهم خودش را به پایین پرتاب کرده تا به زندگی‌اش پایان بدهد.

به این ترتیب اجساد این زوج جوان با دستور قاضی جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع:روزنامه همشهری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید