قابلیت نظرسنجی در گروه های واتساپ در راه است

    کد خبر :893685

به نظر می‌رسد واتساپ در حال کار بر روی قابلیت جدیدی برای ایجاد نظرسنجی در چت‌های گروهی است که می‌تواند یک ویژگی کاربردی برای بسیاری از کاربران باشد. بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده واتساپ در حال توسعه قابلیت نظرسنجی برای کاربران iOS است و کاربران می‌توانند در چت‌های گروهی نظرسنجی‌هایی را مطرح کرده و دیگر افراد حاضر در گروه قادر به پاسخگویی آن‌ها خواهند بود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_با بهره‌گیری از قابلیت ایجاد نظرسنجی‌ کاربران می‌توانند در مورد مسائل مختلف در چت‌های گروهی نظرسنجی ایجاد کنند تا کاربران به آن رای دهند. البته این قابلیت تنها در گروه‌های واتساپ در دسترس خواهد بود و از سیستم رمز‌گذاری سرتاسری هم بهره می‌برد. بنابراین تنها افراد حاضر در گروه می‌توانند نظرسنجی و نتایج آن را دیده و طبیعتاً امکان فوروارد کردن آن وجود ندارد.

هنوز معلوم نیست که واتساپ برای این قابلیت چه تنظیماتی را اعمال خواهد کرد و کاربران چقدر وقت دارند تا به نظرسنجی‌ها رای دهند و آیا امکان تغییر رای خود را دارند یا خیر.  تاکنون اپلیکیشن واتساپ قابلیت‌های بسیار خوب و کاربردی را دریافت کرده طبق گزارش‌های منتشر شده، واتساپ در به‌روزرسانی‌ آینده برای کاربران اندرویدی خود قصد دارد تا قابلیت توقف و از سرگیری مجدد ضبط پیام صوتی را به این پلتفرم اضافه کند.

جست‌وجو پیشرفته و بهینه بین پیام‌ها دیگر قابلیتی است که به زودی به این پلتفرم افزوده خواهد شد. پیش از این هم واتساپ اعلام کرده بود به منظور افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن حساب کاربران، قابلیت تأیید هویت دومرحله‌ای را به نسخه‌های دسکتاپ و وب این پیام‌رسان بیاورد.

واتساپ در حال توسعه چند ویژگی جدید برای بهبود امنیت این پیام‌رسان بوده و به تازگی هم قابلیت انتقال چت‌ها از اندروید به iOS را به صورت آزمایشی در دسترس برخی کاربران قرار داده است.

پیش از این هم قابلیت امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی در پیش‌زمینه در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به پیام و فایل‌های صوتی در پس‌زمینه گوش دهند و در عین حال به صفحات دیگر چت مراجعه کنند. در واقع پس از آنکه کاربر یک پیام صوتی را پخش کرد، می‌تواند به صفحه اصلی این اپلیکیشن یا یک چت دیگر برود و در این هنگام پلیر صوتی جدید در بالای برنامه به شکل یک نوار ظاهر می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید