فیس لیفت سیتروئن DS 7 کراس بک معرفی شد/ یک تغییر چهره جزئی

    کد خبر :920759

شرکت سیتروئن دارای برند لوکسی به نام DS است که هر سال مدل‌های جدیدی را به مخاطب ارائه می‌دهد. حال نوبت به یک مدل فیس لیفت رسیده که سیتروئن DS 7 کراس بک نام دارد و محصول محبوبی است.

بازتاب- سیتروئن و DS سعی کردند تغییرات محدودی را برای مدل فیس لیفت این کراس بک در نظر گیرند. همچنین نسخه هیبریدی هم ارائه خواهد شد که در مجموعه سه مدل این فیس لیفت را با قدرت 225، 300 و 360 اسب بخار تهیه کرد.

در بخش جلو و عقب DS تغییرات طراحی قابل قبولی به کار گرفته که چهره این خودرو را کاملا تغییر نداده اما جذاب است. DS 7 کراس بک فیس لیفت پویایی ظاهری بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد. در نمای جلو شاهد خطوط تیزی در بخش زیرین چراغ‌های جلو هستیم که ظاهری منحصربفرد به این مدل بخشید.

فیس لیفت سیتروئن DS 7 کراس بک معرفی شد

در توسعه این مدل تیم طراحی پاریس و کارخانه Mulhouse فرانسه DS همکاری پیوسته داشته تا محصول نهایی هیجان انگیزی به وجود بیاید. در قسمت جلو چراغ‌های PIXEL LED VISION 3.0 دی اس را شاهد هستیم که باریک‌تر شدند و از سیستم چراغ روز بهره می‌برند.

جلوپنجره الماس گون شده و ابعاد بزرگ‌تری پیدا کرد و در مجموع برزیبایی آن افزود. در کابین داخلی نیز تغییرات قابل قبولی شاهد هستیم که بر پریمیومی شدن نسبت به مدل پیشین افزوده است. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت DS مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید