فروش بی سرو صدای سانگ یانگ تیوولی توسط رامک خودرو

    کد خبر :964267
تیوولی اسپشیال

گفته می شود برخی نمایندگی های شرکت رامک خودرو اقدام به فروش فوری سانگ یانگ تیوولی اسپشیال (توربو فول آپشن) با قیمت قطعی کرده اند.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که برخی نمایندگی های رامک خودرو به صورت محدود فروش تیوولی اسپشیال را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۲۰ روزه آغاز کرده اند. این در حالی است که هنوز گزارش دقیقی در مورد تعهدات معوق این شرکت به مشتریان قبلی اعلام نشده و از سویی در چند وقت اخیر، این شرکت خصوصی هیچ شرایط فروش رسمی را اعلام نکرده است.

به گفته یکی از نمایندگی های رامک خودرو در شهر تهران، ظرفیت این شرایط فروش محدود است و مشتریان می توانند با پرداخت کل بهای مصوب خودرو، طی ۲۰ روز کاری تیوولی اسپشیال را تحویل بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با توجه به اطلاعات به دست آمده، سانگ یانگ تیوولی اسپشیال با مدل ۱۴۰۱ قیمت مصوب یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان را در نمایندگی های رامک خودرو دارد. همچنین فروش این خودرو به صورت نقدی بوده و نمایندگی ها اعلام می کنند، این سری از تیوولی های مونتاژی برای تحویل آماده هستند.

نکته مهم اینست که هیچ شرایط فروش رسمی در وبسایت رامک خودرو برای تیوولی وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که آیا تعهدات معوق این کراس اوور کره ای به پایان رسیده است یا خیر؟

نام خودرو مدل سال قیمت مصوب دی ۱۴۰۱ (تومان) موعد تحویل
سانگ یانگ تیوولی اسپشیال ۱۴۰۱ ۱.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰ روز کاری

سانگ یانگ تیوولی اسپشیال

مشخصات فنی و امکانات تیوولی اسپشیال

سانگ یانگ تیوولی اسپشیال که محصول مونتاژی شرکت نورا موتور به حساب می آید و رامک خودرو مسئولیت ارائه خدمات فروش و پس از فروش آن را دارد، بر خلاف نسخه های تنفس طبیعی (وارداتی و مونتاژی) آنچنان در بازار خرید و فروش خودروها شناخته شده نیست. نمونه های اسپشیال تیوولی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که ۱۶۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این نسخه تیوولی هم از نوع شش سرعته اتوماتیک AT و ساخت کمپانی آیسین ژاپن است و توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور کره ای می رساند.

تیوولی اسپشیال به شش کیسه هوا، سانروف، استارت دکمه، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، صندلی راننده برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کروز کنترل، کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری، تهویه اتوماتیک دوکاناله، ترمز اضطراری خروج از پارک، سنسور نور، سنسور باران، رادار نقطه کور، نمایشگر لمسی، شارژر بی سیم تلفن همراه، چراغ های LED جلو، مه شکن LED طرح جدید و… مجهز است. در مدل های ۱۴۰۱ تیوولی اسپشیال که گاهی با نام اسپشیال پلاس شناخته می شوند، اسپویلر عقب به صورت استاندارد نصب می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید