شیائومی و رونمایی از تلویزیون 75 اینچی Mi TV Q1 75

    کد خبر :784586

شرکت شیائومی در روزهای گذشته بود که چند محصول جدید از قبیل یک تلفن هوشمند پرچمدار به نام Mi 11 و تلویزیون بزرگ ابعاد 75 اینچی Mi TV Q1 75 را رونمایی کرده است. محصولاتی که هر یک ویژگی‌های قابل توجهی در کاربری دارند.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– تلویزیون هوشمند Mi TV Q1 75 یک مدل 75 اینچی بوده که برای بازار اروپا تدارک دیده شد. این تی وی بزرگ دارای طراحی مینیمالیستی و جذابی بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. حاشیه باریک صفحه نمایش در کنار وضوح تصویر خیره کننده، از جمله مشخصه‌های تلویزیون تازه رونمایی شده Mi TV Q1 75 شیائومی هستند.

به گفته شرکت چینی این تی وی با قیمت 1299 یورو در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد و ابتدا به بازار اروپا می‌رسد، بنابراین مشخص نیست در چه زمانی باید آن را در فروشگاه‌های بین المللی شاهد بود. تلویزیون جدید از مارس امسال در اروپا عرضه می‌شود و احتمالا مدتی بعد باید شاهد عرضه آن در برخی بازارهای دیگر باشیم.

شیائومی در بازار هند بخصوص عرضه تلویزیون هوشمند توانسته فروش چشمگیری داشته باشد و طرفداران بزرگی کسب کند. فناوری صفحه نمایش QLED در این تی وی به کار گرفته شده و نور را به میلیاردها رنگ زنده و خالص تبدیل می‌کند. با نمایشگر QLED، رنگ‌ها پویا هستند، رنگ سیاه با جزئیات دقیق و بهتری نمایش داده می‌شوند.

Mi TV Q1 75  با ویژگی‌های مختلف کوانتومی همراست و از قابلیت‌هایی نظیر گوگل اسیستنت بدون هندزفری، اشتراک داخلی Chromecast، کنترل سنتر هوشمند و برخی دیگر بهره می‌برد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت شیائومی مراجعه کرده و اطلاعات دقیق کسب کنید.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید