سرقت طلاهای دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن

  • حوادث
  • دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۰۹
    کد خبر :954577
سرقت طلاهای دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن

دختر جوان وقتی برای پرداخت اقساط 20 میلیون تومانی گوشی تلفن همراهش تصمیم به سرقت از خانه دوستش گرفت، به دردسر بزرگی گرفتار شد.

چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت طلاها و اموال خانه‌اش خبر داد و گفت: برای ماه عسل به همراه همسرم به مسافرت رفته بودیم اما زمانی که برگشتم، متوجه شدم تمامی طلاها و پول‌هایی که در جشن عروسی به ما هدیه داده بودند، به سرقت رفته است.

به دنبال شکایت زن جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق با در دست داشتن کلید وارد خانه شده و سرقت را انجام داده است. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته خانه شاکی رفته و چهره سارق را که زن جوانی بود، بدست آوردند.

زمانی که چهره سارق به عروس جوان نشان داده شد، او را شناسایی کرد. سارق یکی از دوستان صمیمی‌اش بود که از ماجرای ماه عسل آنها باخبر بود. با شناسایی نیلوفر به عنوان سارق، به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، زن جوان بازداشت شد.

او در تحقیقات به سرقت از خانه دوستش اعتراف کرد و گفت: دلم می‌خواست گوشی آیفون آخرین مدل بخرم، از آنجایی که توانایی خرید آن را نداشتم به فکر این افتادم که گوشی را قسطی بخرم. یکی از آشناهایم مرا به فروشنده‌ای معرفی کرد و من با پرداخت 15 میلیون تومان، موفق به خرید گوشی تلفن همراه شدم. اما باید مابقی آن را که 20 میلیون تومان بود در مدت یک ماه پرداخت می‌کردم. برای تهیه این پول به هر جایی که فکرش را کنید سر زدم و به هر کسی رو انداختم اما بی فایده بود.

او ادامه داد: در همین فاصله، یکی از دوستان صمیمی‌ام مرا به عروسی‌اش دعوت کرد و من شاهد بودم که شب عروسی کلی پول و طلا هدیه گرفت. با دیدن پول و طلاها وسوسه شدم تا آنها را سرقت کنم. دوستم وضع مالی خوبی داشت و هدایایی که دریافت کرده بود برای زندگی او پولی نبود اما کلی از مشکلات زندگی من را برطرف می‌کرد.

دختر جوان گفت: تا به حال در زندگی‌ام کار خلافی مرتکب نشده بودم اما از روی ناچاری و وسوسه این کار را انجام دادم. به قدری ناشیانه سرقت را انجام دادم که حتی موقع ورود به خانه دوستم چهره‌ام را نپوشانده بودم. کلاً من آدم بدشانسی هستم و حتی در سرقت هم شانس نیاوردم. برای اینکه پس از سرقت طلاها را درون نایلونی قرار دادم و آنها را داخل کانال کولر در پشت‌بام جاسازی کردم تا کسی از ماجرای طلاها باخبر نشود و سر فرصت آنها را بفروشم. اما هنوز 24 ساعت از سرقت نگذشته بود که به سراغ طلاها رفتم و در کمال ناباوری متوجه شدم یک نفر آنها را برداشته است. حالا شده‌ام آش نخورده و دهان سوخته؛ هم دزدی کردم و هم مال دزدی را از دست دادم. گوشی تلفن همراه برایم شگون نداشت، دزد شدم بدون اینکه پولی نصیبم شود. با اعتراف دختر جوان و ادعای وی، تحقیقات برای شناسایی سارق احتمالی که طلاها را به سرقت برده، ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید