سامسونگ خانواده جدیدی از گوشی‌های گلکسی را بزودی معرفی می‌کند

    کد خبر :970000
سامسونگ

برکسی پوشیده نیست که سامسونگ برند بزرگی در صنعت تلفن هوشمند قلمداد می‌شود. کمپانی که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرد. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی خانواده جدیدی از گوشی‌های گلکسی باشیم.

بازتاب-سری گلکسی اس 23 در نزدیکی رونمایی قرار دارند. پرچمداران برجسته کره‌ای که با مشخصات کلیدی خیره‌کننده از راه خواهند رسید و نظر علاقمندان را جلب می‌سازند. به تازگی در پایگاه داده BIS هند و بلوتوث SIG، چندین مدل گوشی هوشمند از سری گلکسی K سامسونگ به ثبت رسیدند که به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی آنها باشیم.

تلفن‌های هوشمند آینده با شماره مدل K748 در این پایگاه‌ها به ثبت رسیدند. همچنین سه گوشی با شماره مدل K741، K746 و K748 هم فاش شده که مشخص نیستند چگونه تلفن هوشمندی خواهند بود. رویت شدن این تلفن‌های هوشمند در پایگاه BIS هند بدان معنا بوده که بزودی باید شاهد رونمایی آنها باشیم. نکته عجیب آشکار شدن گوشی K748 در چندین پایگاه داده دیگر است.

سامسونگ

علاوه بر آن، سامسونگ Galaxy K748 را نیز در پایگاه داده BIS با شماره مدل SM-K748B/DS به ثبت رساند. به نظر رسیده نوع گوشی هوشمندی که در BIS کشف شده، مدل هندی خواهد بود. علاوه بر این، SM-K746B/DS و SM-K741B/DS سامسونگ تاییدیه BIS را با موفقیت دریافت کردند. سامسونگ گلکسی K746 و گلکسی K741 احتمال دارد نام نهایی برای هنگام عرضه باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا در تاریخ مشخص، سامسونگ این سری خانواده جدید گوشی‌هایش را معرفی کند. تاکنون هیچ گوشی تحت سری گلکسی K توسط سامسونگ رونمایی نشده و انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتر دردسترس قرار گیرد. خانواده گلکسی اس 23 هم قرار است در تاریخ اول فوریه رونمایی شود.

این سری متشکل از سه مدل اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا است. بهترین نسخه اس 23 اولترا خواهد بود که قیمت بالا و ویژگی‌های جذابی خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید