ساعت هوشمند Watch D هوآوی معرفی شد/ اولین ساعت با حسگر سنجش فشارخون

    کد خبر :911332

هوآوی هر سال نسل جدیدی از گجت‌های پوشیدنی خود را معرفی می‌کند و حال نوبت به رونمایی از ساعت هوشمند Watch D رسیده که بخشی از خانواده ساعت‌های این شرکت چینی محسوب می‌شود.

بازتاب- همانطور که گفته شد این گجت پوشیدنی از اولین ساعت‌های هوشمند با حسگر سنجش فشار خون است. این ساعت ابتدا در دسامبر 2021 معرفی شد و اکنون در اروپا و سایر مناطق در دسترس است و قیمتی 449 یورویی دارد.

Huawei Watch D توسط سازنده به عنوان اولین ساعت هوشمند با حسگر سنجش فشار خون داخلی معرفی شده است. به گفته سازنده، Watch D شش برابر کوچکتر از دستگاه‌های فشار خون معمولی بوده و مجهز به یک مینی پمپ با قابلیت تولید فشار تا 40 کیلو پاسکال است که به شما امکان اندازه‌گیری فشار خون تا 230 میلی‌متر جیوه را می‌دهد. این معادل محدوده فشار سنج‌های سنتی است.

در عین حال، Watch D نه تنها یک سنسور فشار خون دارد، بلکه ساعتی با قابلیت اندازه‌گیری نبض و یک ماژول سنسور ECG هم محسوب می‌شود. علاوه بر این، ساعت دارای بیش از 70 حالت تمرینی بوده و پارامترهای مهم فیزیولوژیکی بدن را ردیابی می‌کند. آنها علاوه بر اندازه‌گیری فشار خون و ضربان قلب، کیفیت خواب، اشباع اکسیژن خون SpO2 را تجزیه و تحلیل می‌کنند، دمای پوست، سطح استرس و بسیاری از شاخص‌های دیگر را اندازه می‌گیرند. این ساعت را می‌توان تا یک هفته بدون شارژ نگه داشت.

در سایر مشخصات باید به صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 280 در 456 پیکسل، باتری 451 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از NFC، بلوتوث 5.1، GPS. حفاظت از آب (IP68) اشاره کرد. محصول جدید هوآوی مبتنی بر سیستم عامل HarmonyOS بوده و می‌توان آن را با گوشی‌های هوشمند مبتنی بر HarmonyOS 2، Android 6.0 و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر متصل کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید