رونمایی لندروور از رنجروور اسپرت جدید/ یک شاسی بلند قدرتمند و مدرن

    کد خبر :910727

لندروور هر سال مدل جدیدی از محصولات شاسی بلند خود را معرفی و عرضه می‌کند. حال نوبت به معرفی رنجروور اسپرت نسل جدید رسید که طراحی کاملا تازه داشته و از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد.

بازتاب- این مدل با قیمت 79 هزار پوند دردسترس است و تحت پلتفرم MLA-Flex ماژولار پیشرته لندروور توسعه پیدا کرده است. این پلتفرم موجب عملکرد حرکتی بهتر و ابعاد جادارتر رنجروور اسپرت جدید شده است.

شرکت سازنده چندین پیشرانه در نظر گرفته که باید به مدل‌های پلاگین هیبریدی شش سیلندر اشاره کرد که برد حرکتی 113 کیلومتری را در حالت الکتریکی دارند. یک مدل با عملکرد بالا که از پیشرانه هشت سیلندر توربودوقلو با قدرت 530 اسب بخار بهره می‌برد نیز وجود دارد. مدلی که در کمتر از 4.5 ثانیه قادر است از 0 به 100 کیلومتربرساعت دست یابد.

مشتریان می‌توانند از میان پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و دیزلی Ingenium یکی را انتخاب کنند. البته مدل‌های کاملا الکتریکی تا سال 2024 عرضه نخواهند شد و لندروور قصد ندارد تا چند سال دیگر به ارائه محصول کاملا الکتریکی بپردازد. شایان ذکر است که این شرکت بریتانیایی از فناوری Dynamic Response Pro به عنوان یک سیستم کنترل رانندگی فعال الکترونیکی 48 ولتی بهره گرفته که می‌تواند حداکثر 1400 نیوتن متر گشتاور را در هر محور اعمال کند تا تجربه رانندگی الهام بخش و سطوح جدیدی از کنترل بدنه و آرامش در پیچ‌ها را برای رانندگان رقم زند، در حالی که فرمان به صورت چهار چرخ عمل می‌کند. این فناوری دستیابی به چابکی و مانور بی‌نظیر در سرعت‌های کم، همراه با ثبات بهتر در سرعت‌های بالا را به دنبال خواهد داشت.

برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت لندروور مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید