رونمایی لندروور از دیفندر تروفی ادیشن

    کد خبر :832742

لندروور به تازگی از نسخه ویژه شاسی بلند دیفندر رونمایی کرده که چهره خاص به این خودرو بخشیده و برخی ویژگی‌ اضافی را هم به دیفندر نسل جدید داده است که برای علاقمندان جذاب خواهد بود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–این خودرو برپایه دیفندر 110 نسخه P400 X-Dynamic SE شکل گرفته است. بدنه آن ترکیبی از رنگ زرد و مشکی است که یادآور مدل Defender Works V8 Trophy است. علاوه بر آن، لوگوی سنتی و قدیمی لندرور روی درها نقش بسته است.

 تجهیزاتی برای آفرود اضافه شده‌اند؛ مانند محافظ جلو، ریل سقفی با یک نردبان متصل، فلپ‌های گل و لای و کمپرسور هوای یکپارچه. وینچ نیز به عنوان یک آپشن اضافه می‌شود. فضای بار عقب با کفپوش لاستیکی پوشیده شده است.

این شاسی‌بلندها به طور استاندارد با تریم مشکی ارائه می‌شوند که شامل جزئیات تیره رنگ بسیاری روی بدنه است. سیستم تعلیق بادی، پک آفرود، سیستم دوربین در آینه عقب و یدک‌کش از دیگر امکانات نسخه تروفی هستند.

خریداران این خودرو می‌توانند در مسابقه یک‌روزه آفرود (Trophy Competition) در عمارت Biltmore در شهر Asheville کارولینای شمالی، شرکت کنند. تیم برنده، اوایل سال 2022 در مسابقه مشابهی در قلعه Eastnor انگلستان شرکت خواهد کرد.

تنها 220 دستگاه از این دیفندر خاص، با قیمت 90 هزار دلار، به فروش خواهد رسید. لندرور دائماً در حال توسعه خط تولید دیفندر است. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود، که قصد دارد مدل سه ردیفه 130 را برای مشتریانی بسازد که خواهان یک خودروی قدرتمند و در عین حال جادار هستند. طبق برنامه‌ریزی‌ها این مدل در سال آینده عرضه خواهد شد.

شایعاتی نیز درباره‌ی ساخت دو نسخه قدرتمندتر دیفندر وجود دارد؛ یکی از آن‌ها نسخه SVR با قدرت بیش از 600 اسب‌بخار است که از پیشرانه توئین‌توربو V8 ب‌ام‌و نیرو می‌گیرد. علاوه بر آن، گفته می‌شود که نسخه توانمندتری مخصوص آفرود نیز در دستور کار آن‌ها قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید