اسب سرکش بنتلی؛

رونمایی بنتلی از نسخه کروک Continental GT Speed

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴
    کد خبر :802649

شرکت بنتلی از برندهای لوکس بریتانیایی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین به تازگی محصول جدیدی را به نام کانتیننتال جی تی اسپید کانورتیبل ( Continental GT Speed Convertible) رونمایی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این محصول دقیقا همان Continental GT Speed بوده و تنها سقف متحرکی برای آن تدارک دیده شده است. یک پیشرانه 6.0 لیتری 12 سیلندر TSI دارد که قادر است توانایی 650 تا 659 اسب بخار داشته باشد.

به گفته بنتلی محصول جدید در کمتر از 3.6 ثانیه می‌تواند به 100 کیلومتر برساعت دست یابد و سقف سرعتی 332 کیلومتربرساعتی پیدا کند. باتوجه به توصیف بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید جدید، ساخته شده و مهندسی شده در کارخانه اتومبیل لوکس کربن خنثی بنتلی ، با طراحی جدید GT Speed ​​Convertible دارای فناوری شاسی پیشرفته‌ای از جمله فرمان چهار چرخ، دیفرانسیل عقب الکترونیکی و ترمزهای سرامیکی کربنی است. این به شما کمک می‌کند تا چابکی و اعتماد به نفس برتر خودرو را بدون تأثیر بر راحتی سواری تحسین برانگیز GT شاهد باشید.

کانتیننتال GT Speed ​​Convertible مجهز به سقفی متناسب با “Z-fold” است که می‌تواند فقط در 19 ثانیه باز یا بسته شود و با فشار یک دکمه، آن را از یک کوپه لوکس به یک گراند تورر روباز تبدیل کند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید