رونمایی اشکودا از شاسی بلند جدید Kodiak RS

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۴۰
    کد خبر :801435

شرکت اشکودا در واقع زیربرند کمپانی فولکس واگن محسوب شده که هر سال مدل‌های جدیدی را معرفی و در بازار عرضه می‌کند. در این بین نوبت به معرفی شاسی بلند سریع و جدید Kodiak RS رسیده که حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–کودیاک RS همانطور از نامش پیداست، یک مدل اسپرت بوده و پیشرانه 2.0 لیتری TSI بنزینی 245 اسب بخاری روی آن قرار گرفته تا بتواند قدرت بالایی از خود نشان دهد. البته مجموعه پیشرانه‌های دیگری هم برای انتخاب در نظر گرفتند که باید به یک مدل 1.5 لیتری TSI با قدرت 150 اسب بخار، مدل 2.0 لیتری TSI با قدرت 190 اسب بخار و مدل 2.0 لیتری TDI با قدرتی بین 150 تا 200 اسب بخار اشاره کرد.

زبان طراحی Kodiak RS نسل جدید نسبت به گزینه قبلی ارتقایافته و بهبودیافته است که می‌تواند نظر طرفداران و مخاطب را جلب سازد. چراغ‎های جلو LED دوگانه با جلوپنجره برجسته نسبتا بزرگ مشکی، آینه بغل‌های مشکی، رینگ 20 اینچی آلیاژی و برخی دیگر، Kodiak RS را به مدلی جذاب در طراحی تبدیل کرده است.

این مدل از جولای سال جاری راهی بازار اروپا خواهد شد و سه تریم Active ، Ambition و Style برای آن در نظر گرفته شد. هر یک از این تریم‌ها ویژگی‌هایی را به کودیاک RS می‌افزایند و قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. اشکودا در طراحی سپر جلو و عقب طراحی جدیدی به کار گرفته تا توجه بیشتری به این مدل جلب کند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید