رولزرویس در سال 2022 بیش از 6000 خودرو فروخت

    کد خبر :966039
رولزرویس

شرکت رولزرویس زیربرند بی ام و بوده که هر سال مدل‌هایی برای معرفی ارائه می‌دهد. البته باید بیان داشت که محصولات این کمپانی گران قیمت هستند مناسب هر قشری نیستند.

بازتاب-رولز رویس رکورد فروش جدیدی را برای سال 2022 اعلام کرده است، این شرکت در سال 2022 در مجموع 6021 خودرو فروخته است که نسبت به سال گذشته حدود 8 درصد افزایش یافت. این اولین بار در 118 سال است که رولزرویس بیش از 6000 خودرو در یک سال فروخته، آنها همچنین فاش کردند که ارزش مدل‌های سفارشی آنها به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

این برند در بیانیه‌ای اعلام کرده است:”سال 2022 سال مهمی برای خودروهای رولزرویس بوده است. ما نه تنها رولزرویس اسپکتر، اولین مدل سری تمام الکتریکی برندمان را به جهان معرفی کردیم، بلکه اولین سالی بود که بیش از 6000 خودرو را در یک دوره 12 ماهه تحویل دادیم، با تقاضای بالا در کل سری. سبد محصولات اما به عنوان یک خانه لوکس واقعی، فروش تنها معیار موفقیت ما نیست: ما تولید کننده انبوه نیستیم و هرگز نخواهیم بود. رولزرویس سفارشی و کولکسیونی نیز در سال گذشته در سطوح بی‌سابقه‌ای قرار داشتند، با درخواست‌های مشتریان ما تخیلی‌تر و از نظر فنی سخت‌تر، چالشی که ما مشتاقانه از آن استقبال می‌کنیم. خلاقیت و کیفیت بی‌نظیر سفارشی که توسط تیم ما در گودوود به دست آمده است به این معنی بوده که به‌طور متوسط، مشتریان ما اکنون از پرداخت حدود نیم میلیون یورو برای خودروی منحصربه‌فرد خود خوشحال هستند.”

رولزرویس

در جای دیگر اعلام شد:” «البته این موفقیت یک شبه به دست نیامده است. در سال 2023، بیستمین سالگرد خانه رولز رویس را در گودوود جشن می‌گیریم، در این مدت کسب و کار خود را از طریق یک استراتژی بلندمدت مبتنی بر رشد مستمر و پایدار، مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق، تمرکز تزلزل ناپذیر بر سود متحول کرده‌ایم. یک اختراع مجدد محترمانه اما آینده‌نگر از نام تجاری رولزرویس. ما موفق شده‌ایم زیرا گوش می‌دهیم و به طور مداوم محصولات خود را مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان خود تکامل می‌دهیم و آگاهانه برند خود را جوان می‌کنیم و در عین حال انحصار و نادر بودن ذاتی خود را حفظ می‌کنیم. مجموعه محصولات ما به طور قابل توجهی گسترش یافته و در اواخر امسال اولین سوپر کوپه الکتریکی فوق العاده لوکس جهان را عرضه خواهیم کرد: رولزرویس  Spectre. اکنون دو و نیم هزار نفر در Goodwood مشغول به کار هستند و تنها در سال 2022 بیش از 150 شغل جدید ایجاد شده است. اما شاید مهمتر از همه، ما هرگز سبک را بالاتر از اصل قرار نداده‌ایم. از نظر فناوری، کیفیت و لوکس، رولزرویس همچنان مانند همیشه برای بهترین‌ها است.”

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید