رقابت دشمنان ایران با ۱۴ فیلم اول در شب‌های تیره تالین

    کد خبر :754276

امسال ۱۵ فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های اول شب‌های تیره تالین رقابت می‌کنند که «دشمنان» درخشنده یکی از آنهاست. این فیلم نخستین بار سال گذشته در جشنواره سی و هشتم فجر به نمایش درآمد و به دلیل شیوع کرونا هنوز فرصت اکران داخلی پیدا نکرده است.

بیست و چهارمین جشنواره شب‌های تیره تالین ۱۳ تا ۲۹ نوامبر در پایتخت استونی برگزار می‌شود و البته این دوره به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان تفاوتی اساسی با دوره‌های گذشته دارد. در بخش مسابقه فیلم‌های اول «دشمنان» باید برای بردن یکی از سه جایزه بهترین فیلم و دو جایزه ویژه با ۱۴ فیلم اول دیگر از گوشه و کنار دنیا رقابت کند. هنوز ترکیب هیات داوران این بخش رقابتی اعلام نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین، زهره با مادر پیر خود در آپارتمانی در شهرک اکباتان زندگی می‌کند. همسر زهره او را ترک کرده و به شمال رفته و پسرش شهاب از چند روز پیش گم شده است. شیوا دختر زهره دنبال شهاب می‌گردد و برای یافتن برادر دست به دامن هر کسی می‌شود. از سوی دیگر نامه‌هایی تهدیدآمیز به خانه زهره و دیگر ساکنین بلوک می‌رسد و… رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی‌غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند بازیگران «دشمنان» هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید