خودرو مشترک هوآوی و چری در راه است/کراس اووری با قدرت 326 اسب بخار

    کد خبر :910691

چری از خودروسازان مطرح چینی بوده که هر سال هزاران دستگاه اتومبیل به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند و محصولات آن در کشورمان نیز طرفداران بسیاری دارد. حال این برند چینی در همکاری با هوآوی به دنبال ساخت کراس اوور منحصربفردی هستند.

بازتاب- محصول آینده این دو شرکت Jetour Dasheng(جتور داشنگ) نام داشته که در نسخه پایه از پیشرانه 1.5 لیتری 156 اسب بخاری برخوردار است که با جعبه دنده شش سرعته کلاچ دوگانه عرضه خواهد شد. همچنین یک مدل دیگر با پیشرانه 1.6 لیتری 197 اسب بخاری وجود دارد که کراس اووری چهار چرخ محرک یا دو چرخ جلو محرک خواهد بود.

نسخه قدیمی هیبریدی چهار چرخ متحرک با نصب Kunpeng DHT که از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و دو موتور الکتریکی تشکیل شده، در مجموع 326 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.  ظرفیت باتری 19.27 کیلووات ساعت بوده و با یک بار شارژ مصافی 100 کیلومتری را سپری خواهد کرد. در حالت هیبریدی این کراس اوور تنها 1 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته جتور داشنگ وجود صفحه نمایش بدون حاشیه بزرگ 15.6 اینچی و در کنار آن یک نمایشگر 8 اینچی نیز به عنوان پشت آمپر به کار گرفته خواهد شد. در نسخه پایه جتور چری از نمایشگر طرح واقعیت افزوده برخوردار می‌شود.

کلیدهای کنترل تهویه مطبوع حساس به لمس روی درها قرار گرفتند و یک زیرپایی جمع شونده برای سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. باز شدن درب بدون تماس با استفاده از گوشی هوشمند و فناوری NFC قابل انجام خواهد بود. این خودرو کروز کنترل تطبیقی ​​داشته و همچنین هوآوی فناوری خودران سطح 3 را بعدها روی آن پیاده‌سازی خواهد کرد که به شما امکان می‌دهد دست‌های خود را از روی فرمان بردارید.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید تا نیمه دوم سال 2022 پیرامون قیمت آن منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید